Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, telefonla aradığı AB Konseyi Başkanı Tusk'u göreve başlaması dolayısıyla tebrik etti. Görüşmede Erdoğan'ın, Türkiye'nin AB'ye tam üyelik sürecinde ilerleme sağlama konusundaki kararlılığını hatırlattığı, Tusk'un da 2015'te en azından bir faslın daha açılmasını umut ettiğine değindiği öğrenildi.
Erdoğan'dan AB'ye tebrik telefonu
Cumhurbaşkanı Erdoğan, telefonla aradığı AB Konseyi Başkanı Tusk'u kutladı.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?