* Birileri karanlık senoryalar yazıyor ve bizim başarısız olmamızı bekliyordu ancak biz bütün saldırılara direndik bir olduk diri olduk.
''BİZ BİRİLERİNİN ÇARKINA ÇOMAK SOKTUK''
* Bir gazete sür manşette şu manşeti kullanıyordu 'Anadolu ihtilali' evet biz birilerinin çarkına çomak soktuk.
* Biz yebüyük Türkiye dedik bu hedeflere inandık ve bu hedeflerin peşinden kararlılıkla yürüdük. Biz 77 milyon kazansın diye çalışıyoruz. Şimdi sadece belli kesimler kazanmıyor.
* Allah'a hamdolsun sizlerle birlikte çok önemli bir adım attık. Artık şunu çok iyi biliyoruz ki artık Türkiye eski Türkiye değil.
* Allah'ın izniyle yeni milletimizin Türkiye'ye sahip çıkışıyla artık dünyada herkes Yeni bir Türkiye olduğunu kabul ediyor.
* Bakınız ortalama 5 büyümeyi yakaladık. Felaket tellallığı yaptılar ve yine bu yıla çok iyi başladık.
''FAİZ POLİTİKALARINI KABUL ETMİYORUM''
* Ve Merkez Bankası'nın faiz politikalarını bir Başbakan olarak kabul etmiyorum. Faiz oranlarının bu denli yüksek olduğu bir ülkede yatırımcı rahat rahat yatırımını yapamaz. Bunun adı zülümdür zülüm. Aklınızı başınıza toplayın.
* Tabi birileri bu durumdan rahatsız olacak birileri de mutlu olacak. Faiz düşmüyorsa faiz lobileri mutlu olacak.
* Bizim durumumuz sadece içeride değil dışarıda da birilerini rahatsız ediyor. İçerden ve dışardan saldırılara maruz kaldık. Ama bilmenizi isterim ki beslenip büyüdükleri bataklıkta çırpınıyorlar ve çırpındıkça da batmaya devam edecekler.