$

Dolar

46,5225

Euro

52,9365

£

Sterlin

61,3945

Frank

57,2302

Gram Altın

5.959,0000

Bitcoin

2.827.647

$

Dolar

46,5225

Euro

52,9365

£

Sterlin

61,3945

Frank

57,2302

Gram Altın

5.959,0000

Bitcoin

2.827.647

Genel

Erdoğan da selfie modasına uydu!

BAŞBAKAN Recep Tayyip Erdoğan, Beylerbeyi Sarayı girişinde ziyaretçi kızlarla hem hatıra hem özçekim (selfie) fotoğrafı çektirdi.

27.06.2014 - 17:47
ozgur
Erdoğan da selfie modasına uydu!
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, saat 16.15 sıralarında Beylerbeyi Sarayı'na geldi. Erdoğan, Sarayı gezmek için gelen bir grup ziyaretçi kızın yanından geçerken aracını durdurdu. Otomobilden inen Erdoğan, kızlarla bir süre sohbet etti. Sohbetin ardından Erdoğan, kızlarla önce hatıra ardından da özçekim (selfie) fotoğrafı çektirdi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın