$

Dolar

46,5308

Euro

53,0251

£

Sterlin

61,4898

Frank

57,3958

Gram Altın

5.956,0500

Bitcoin

2.823.434

$

Dolar

46,5308

Euro

53,0251

£

Sterlin

61,4898

Frank

57,3958

Gram Altın

5.956,0500

Bitcoin

2.823.434

Genel

Gökçek'ten 'Fışkiyeyi ben kırdım' tweeti

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'in Twitter hesabı 'Siber Ergenekon Tim' adlı grup tarafından hacklendi.

23.06.2014 - 09:01
ozgur
Gökçek'ten 'Fışkiyeyi ben kırdım' tweeti
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek ve Alper Terzioğlu adlı kullanıcının Twitter hesapları hacklendi.

İki milyona yakın takipçisi bulunan Gökçek ve Terzioğlu'nun hesapları kendilerini Siber Ergenekon Tim olarak tanıtan hacker grubu tarafından ele geçirildi.

Gökçek'in Twitter hesabından "Ne Mutlu Türküm Diyene - Mustafa Kemal Atatürk / Siber Ergenekon TİM" tweeti atıldı. Terzioğlu'nun hesabından ise "Atatürk'e yapacağınız çirkin iftiralar ve küfürler karşılıksız kalacağınımı sandınız? Biz varken hiçbir yanlış cezasız kalmayacak." mesajı yayımlandı.

Gökçek Twitter hesabının ele geçirilmesinin ardından kendine yeni bir hesap açtı.

Gökçek yeni hesabından "Siber Ergenekon Tim" adlı gruba seslendi.

Gökçek hesabının iade edilmemesi durumunda kendilerinden şikayetçi olmayacağını ifade etti.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın