$

Dolar

46,5219

Euro

52,9982

£

Sterlin

61,5193

Frank

57,4061

Gram Altın

5.997,8600

Bitcoin

2.760.519

$

Dolar

46,5219

Euro

52,9982

£

Sterlin

61,5193

Frank

57,4061

Gram Altın

5.997,8600

Bitcoin

2.760.519

Genel

Kahramanmaraş'ta 'Afrika hastalığı'

Kahramanmaraş'ın Göksun ilçesinde büyükbaş hayvanlarda görülen 'Afrika hastalığı' nedeniyle 17 mahallede karantina uygulaması başlatıldı.

27.05.2014 - 22:24
emre
Kahramanmaraş'ta 'Afrika hastalığı'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Göksun ilçesinde, büyükbaş hayvanlarda görülen "Afrika hastalığı" nedeniyle 17 mahallede karantina uygulaması başlatıldı.

İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürü Ahmet Mesut Kıraç, yaptığı yazılı açıklamada, 17 mahallede karantina uygulamasının başlatıldığını bildirdi.

Karantina nedeniyle Göksun Hayvan Pazarının da ikinci bir karara kadar büyükbaş ve küçükbaş hayvan alım satımına kapatıldığını belirten Kıraç, açıklamasında şu ifadeye yer verdi:

"Göksun Hayvan Sağlık Zabıtası Komisyonu kararı gereği, ilçemizdeki 17 mahallede 'Afrika hastalığı' nedeniyle karantina uygulaması başlatılmıştır. Alınan karar gereği hastalığın yayılmasının önlenmesi için karantina uygulanan mahallelere büyükbaş hayvan giriş ve çıkışı yasaklanmıştır." i

Kıraç, daha önce kuduz vakası nedeniyle karantinaya alınan 3 mahalledeki uygulamanın devam ettiğini bildirdi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın