Başbakan Erdoğan, Soma'daki gelişmeleri Ankara'dan takip ediyor. Erdoğan, Haber Kameramanları Derneği'nin ödül törenine katıldı. Burada Manisa'nın Soma ilçesindeki kömür ocağında meydana gelen iş kazasına ilişkin açıklama yapan Başbakan Erdoğan şöyle konuştu:
VİDEO İÇİN TIKLAYINIZ
"Konuşmama başlarken Soma'daki kömür ocaklarında çıkan yangın sebebiyle şuan ebebiyete intikal eden kardeşlerime Allah'tan rahmet diliyorum. Ocaktaki kardeşlerimizle ilgili çıkarma çalışmaları devam ediyor. Temennimiz diğer kardeşlerimizi kurtarabilme imkanını yakalarız. Tabi tüm ailelere ölen kardeşlerimin ailelerine sabırlar diliyorum. Haberi alır almaz tüm birimlerimizle kurtarma çalışmalarımız başlatıldı. Bakanımız çalışmaları kontrol etmek üzere ekibiyle bölgeye intikal ettiler. mahsur kalan işçilerimizin kurtarılması için AFAD başta olmak üzere kömür işletmeleri de çalışmalarını sürdürüyor. Önümüzdeki saatlerde daha net ve gönlümüzü ferahlatacak haberleri almayı istiyoruz."