Cumhurbaşkanlığından alınan bilgiye göre Gül, Arınç'ı telefonla arayarak "geçmiş olsun" dileğini iletti.
Arınç'a geçmiş olsun telefonu
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, safra kesesi ameliyatı olan Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç'a geçmiş olsun dileğinde bulundu.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?