Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, haftalık olağan görüşme kapsamında Cumhurbaşkanlığı Konutu'nda Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ile görüştü. Görüşme yaklaşık 2 saat sürdü. Gül ve Erdoğan'ın Cumhurbaşkanlığı Konutu'ndaki yemekte Cumhurbaşkanlığı seçimlerini ele aldığı tahmin ediliyor.
2 saatlik zirvede ne konuşuldu ?
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, haftalık olağan görüşme kapsamında Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ile bir araya geldi.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?