Manisa Organize Sanayi Bölgesi'ndeki 5 fabrika ile Manisa Adliyesi ve Manisa TEDAŞ'ta çalışan toplam 250 kişi mide bulantısı, kusma ve ateş şikayetiyle Manisa Devlet Hastanesi, Celal Bayar Üniversitesi Hafsa Sultan Hastanesi, Merkez Efendi Hastanesi ve diğer özel hastanelere kaldırıldı. 112 Acil Servis ambulansları, rahatsızlananları hastanelere yetiştirmekte zorlandı.
250 kişi hastanelik oldu
Manisa'da, aynı yemek firması tarafından verilen öğle yemeğinden yedikleri ileri sürülen farklı işyerlerinde çalışan toplam 250 kişi gıda zehirlenmesi teşhisiyle hastanelere kaldırıldı.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?