Twitter'ın açılmasının ardından Melih Gökçek'ten bir mesaj ve fotoğraf geldi. Gökçek, "İlk selfie bizden" deyip AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Çelik ile olan fotoğrafını paylaştı.. Gökçek şu mesajı yazdı: İLK SELFİE AK PARTİ İLDEN...BEN, GN BŞK YRD'MIZ HÜSEYİN ÇELİK, ANKARA MV TÜLAY SELAMOĞLU, İL BŞK MURAT ALPASLAN...
Twitter açıldı, Melih Gökçek bombayı patlattı
Twitter'in açılmasına en çok Melih Gökçek sevindi.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?