Twitter'dan bir açıklama daha geldi!
Twitter'dan yapılan açıklamada,'Türkiye'de Twitter'ı iletişim platformu olarak görenlerle beraberiz. Tam erişime dönülmesini ümit ediyoruz.' dendi.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?