$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.825.107

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.825.107

Genel

Gökçek'ten dünyada bir ilk

Siyasiler arasında twitter'ı en aktif şekilde kullanan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek bir ilke imza atıyor...

13.03.2014 - 22:57
emre
Gökçek'ten dünyada bir ilk
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Twitter'dan takipçilerine ilginç bir öneri sunan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek olumlu yanıt alınca yeni projesini hayata geçirmek için çalışmalara başladı.

ANKARA'DA TWİTTER MİTİNGİ

Gündeme ilişkin yaptığı açıklamalarla adından sıkça söz ettiren Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek yeni projesiyle yine dikkatleri üzerine çekecek. Gökçek Ankara'da twitter mitingi düzenleyecek.

DÜNYADA BİR İLK OLACAK

Twitter'ı aktif şekilde kullanan Melih Gökçek, takipçilerine ilginç bir fikir sundu. Gökçek takipçilerine 'Sevgili twit alemi, orjinal bir teklifim var. Ankara'da bir 'twitter mitingi' yapalım mı? diye sordu. Takipçilerinden olumlu yanıt alan Gökçek, twitter mitingini nerede ve ne zaman yapalım? Diye öneri alarak Ankara'da twitter mitingi düzenlemek için kolları sıvadı.

Melih Gökçek, Amerika Birleşik Devletleri'nin (ABD) önde gelen internet ve teknoloji kuruluşlarından biri olan Marketing Association (IMA) tarafından 'Dünyada Sosyal Medyayı En İyi Kullanan Belediye Başkanı' seçilmişti.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın