$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.797.058

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.797.058

Genel

F.Bahçe, Trabzonspor'a ceza verilmesini istedi

Cumhuriyet Başsavcılığı'na başvurarak, eski Trabzonspor Başkanı Sadri Şener, asbaşkan Nevzat Şakar ile Mustafa Sani Şener, Zeki Mazlum ve Mithat Halis'in beraat kararlarına dair Yargıtay'ın verdiği onama kararlarının Ceza Genel Kurulu'na bozulması talebiyle gönderilmesini talep etti.

04.02.2014 - 20:27
emre
F.Bahçe, Trabzonspor'a ceza verilmesini istedi
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Sarı lacivertliler itiraz dilekçesinde söz konusu beş ismin dava dosyasında şike ve teşvik girişimleriyle suçlandığını buna rağmen 16. Ağır Ceza Mahkemesi'nde beraat ettiklerini ve bu kararın da Yargıtay tarafından onandığını vurguladılar.

İtiraz dilekçesine Şener ve Şakar ile diğer üç ismin tape konuşmalarından alıntılarını ekleyen sarı lacivertliler, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı'ndan CMK'nın 308 ve ilgili diğer hükümler gereğince kendi lehlerine şekilde başvuru yapılmasını ve nihayetinde dosyanın Ceza Genel Kurulu'na bozulması talebiyle gönderilmesine karar verilmesini talep etti.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın