Beyaz Tv'de yayınlanan, Ferda Yıldırım'ın hazırlayıp sunduğu Basın Kulisi-Özel programına katılan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, 17 Aralık'ta başlayan yolsuzluk ve rüşvet operasyonunun perde arkasını anlattı.
"17 ARALIK'TA HEDEF BAŞBAKAN'DI"
Gökçek, operasyonların arkasında İngiltere ve Almanya olduğunu savunarak, İran'la yapılan alışverişte kendilerinin saf dışı bırakılmalarından rahatsız oldukları için Başbakan Erdoğan'ı hedef belirlediklerini söyledi.