$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.769.226

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.769.226

Genel

AB mi, Shangay mı?

Başbakan Erdoğan, Brüksel'de AP Başkanı Schulz ile yaptığı ortak basın toplantısında gazetecilerin sorularını cevapladı.

21.01.2014 - 19:52
emre
AB mi, Shangay mı?
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

AB Mİ? SHANGAY MI?

Bir gazeteci, Başbakan Erdoğan'a, daha önce söylediği Shangay ile ilgili sözlerini ve Shangay Beşlisi'ne olan ilgisini hatırlatınca Erdoğan çok net sözlerle cevap verdi.

AB BİZİ 51 YILDIR KAPIDA BEKLETİYOR, TÜRKİYE ÖZGÜR BİR ÜLKE

Erdoğan, "Bizim için her şey gündemdedir. Avrupa Birliği 51 yıldır bizi kapıda bekletiyor. Netice almamız halinde yola devam edeceğiz. Ama netice alamazsak bu bizi başka arayışların içerisine de itebilir.

Dolayısıyla, öncelikle nerede netice alırsak, orda biz adımlarımızı atarız. Çünkü Türkiye bağımsız bir ülkedir. Kendi kararını kendisi verir. Umarım oradan netice çıkar.

Ama şu anki görüşmelerimiz doğru istikamette. Temenni ederim ki, bu süreç hızla bu şekilde devam eder." dedi...

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın