Milli Eğitim Bakanlığı 16 Eylül'de başlayacak yeni eğitim-öğretim yılı öncesi bazı konuları hatırlatmak için velilere SMS gönderdi.
Posta gazetesinin haberine göre, SMS'te e-okul sistemi gibi yararlı bilgilerin yanı sıra şu uyarı yer aldı:
"Anne-baba'nın kontrol çabaları erkeklerin problemli davranış göstermelerine neden olur. Kızlarda ise problemli davranışlar azalır."
Mesajı alan velilerin, "Kızını dövmeyen dizini döver zihniyeti" olarak değerlendirerek bakanlığa tepki gösterdiği belirtiliyor.