$

Dolar

46,6287

Euro

53,0267

£

Sterlin

61,5700

Frank

57,5308

Gram Altın

6.020,8900

Bitcoin

2.736.851

$

Dolar

46,6287

Euro

53,0267

£

Sterlin

61,5700

Frank

57,5308

Gram Altın

6.020,8900

Bitcoin

2.736.851

Eğitim

Okul Sütü Programı 2 yıl daha devam edecek

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Okul Sütü Programının, 2013-2014 ve 2014-2015 eğitim öğretim yıllarında da uygulanmaya devam edeceğini bildirdi.

19.08.2013 - 17:31
tugce
Okul Sütü Programı 2 yıl daha devam edecek
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı'ndan yapılan yazılı açıklamada, Bakanlar Kurulu'nun "Okul Sütü Programı'nın, 2013-2014 ve 2014-2015 eğitim öğretim yıllarında da uygulanmaya devam etmesine ilişkin kararının" Resmi Gazete'de yayımlandığı anımsatıldı. Kararla, Okul Sütü Programı'ndan, özel okullar, bağımsız anaokulları, uygulama sınıfları, ana sınıfları ve ilkokul öğrencilerinin yararlanacağı ve bu eğitim-öğretim yılının 2. döneminde uygulanacak projeyle, öğrencilere haftanın 3 günü süt dağıtılacağı belirtildi.

Programın, çocuklara süt içme alışkanlığı kazandırılması, yeterli ve dengeli beslenmeleri ve sağlıklı büyümelerine katkı sağlamayı amaçladığı ifade edildi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın