Ajanslarda yer alan habere göre; ÖSYM yazılı açıklama yaptı, "Üniversite adaylarının tercih bilgilerinde kendi rızaları dışında değişiklik yapıldığı ve adayların istemedikleri bölümlere yerleştiğine dahir iddiaları" hatırlattı.
Üniversite tercihlerinin bireysel olarak internetten yapıldığı hatırlatılan açıklamada ÖSYM, adaylardan, görevli de olsa şifrelerin hiçkimseyle paylaşılmamasını istedi.
ÖSYM, "Aksi halde şifre paylaşımı nedeniyle oluşabilecek sonuçlardan adayın kendisi sorumludur" diye de ekledi.