$

Dolar

46,5165

Euro

53,0444

£

Sterlin

61,5945

Frank

57,4420

Gram Altın

6.025,3000

Bitcoin

2.770.590

$

Dolar

46,5165

Euro

53,0444

£

Sterlin

61,5945

Frank

57,4420

Gram Altın

6.025,3000

Bitcoin

2.770.590

Eğitim

Kopya çekene 4 yıl hapis geliyor

Hükümet, Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezi'nin düzenlediği merkezi sınavların güvenliği için harekete geçti. Üç yıl önceki KPSS'de yaşanan kopya skandalının ardından eleştirilerin hedefi olan ÖSYM'nin yaptığı sınavlarda kopya çekene hapis cezası geliyor.

29.06.2013 - 15:40
mehmet
Kopya çekene 4 yıl hapis geliyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Sınavların güvenliği için harekete geçen hükümet, merkezi sınavlarda kopya çekene 4 yıla kadar hapis cezası verilmesini öngörüyor.

NTV'nin haberine göre Meclis'te önümüzdeki hafta görüşülecek Torba Yasa Tasarısı'nda ÖSYM'nin yaptığı merkezi sınavlara yönelik bir yaptırım da yeraldı.

Buna göre, ÖSYM'nin yapacağı sınavlarda bireysel veya toplu olarak kopya çeken 1 yıldan 4 yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılacaklar.

Düzenlemede ayrıca, ÖSYM tarafından yapılan sınavların soru ve cevapları hakkında bilgi edinme kanunu kapsamında başvuru yapılamayacağı da yeraldı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın