$

Dolar

46,5207

Euro

52,9791

£

Sterlin

61,4900

Frank

57,3756

Gram Altın

5.969,3100

Bitcoin

2.870.191

$

Dolar

46,5207

Euro

52,9791

£

Sterlin

61,4900

Frank

57,3756

Gram Altın

5.969,3100

Bitcoin

2.870.191

Eğitim

YGS başarısının ardından televizyonsuzluk çıktı

YGS Türkiye 4.cüsünün başarısını sırrı evinde televizyon olmamasıymış.

02.04.2013 - 23:17
ibrahim
YGS başarısının ardından televizyonsuzluk çıktı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Yükseköğretime Geçiş Sınavı 'nda ( YGS ) YGS-6 puan türünde Türkiye 4'üncüsü olan Muhammed Said Seferbey, evinde televizyon olmadığını belirterek, ''Başarımda bunun büyük etkisi olduğunu düşünüyorum'' dedi.

Isparta Milli Eğitim Müdürü Muhammet Öztürk, YGS'de ülke genelinde ilk 100'e giren öğrencileri kabul etti. Öztürk, YGS-6 puan türünde Türkiye 4'üncüsü olan Muhammed Said Seferbey, YGS-2 puan türünde Türkiye 42'ncisi olan Burak Şahinoğlu, aynı puan türünde Türkiye 74'üncüsü olan Bilal Altuntaş ve YGS-6 puan türünde Türkiye 96'ncısı olan Tolga Yiğit'e kitap ve cumhuriyet altını hediye etti.

Öztürk, daha sonra yaptığı konuşmada, geçen yıl Türkiye sekizincisi olan Isparta'nın, bu yıl başarısını artırarak beşinci sıraya yükseldiğini söyledi. Başarının tesadüf olmadığını belirten Öztürk, ''Her başarının bir bedeli vardır. Isparta'da öğrenci, öğretmen, yönetici ve velilerimiz bu bedeli ödemiş ve hak ettikleri başarıyı elde etmişlerdir. İlimizde ilk 500 öğrenci arasına dokuz öğrencimiz, ilk bin öğrenci arasına ise 11 öğrencimiz girmiştir. Hedefimiz gelecek yıl ilk üçe, daha sonra da birinci sıraya yükselmektir'' dedi.

TELEVİZYONUN OLMAMASINI TAVSİYE ETTİ

YGS-6 puan türünde Türkiye 4'üncüsü olan Süleyman Demirel Fen Lisesi öğrencisi Muhammed Said Seferbey, YGS'de aldığı başarıdan mutluluk duyduğunu dile getirdi. Sınava hazırlık süresince stres yapmadığını ifade eden Seferbey, ''Evimizde televizyon yok. Başarımda bunun büyük etkisi olduğunu düşünüyorum'' dedi.

Televizyonda bir çok gereksiz program olduğunu belirten Seferbey, ''Televizyon olunca dikkatiniz dağılıyor. Acaba 'Şu program ne oldu' diye merak ediyorsunuz. O yüzden televizyon olmamasını tavsiye ederim'' diye konuştu.

İkinci sınavda hedefinin öncelikle dereceyi düşürmemek olduğunu dile getiren Seferbey, ilk 100'e girmenin kendisi için yeterli olacağını, elektrik elektronik mühendisliği bölümüne gitmek istediğini bildirdi

AA

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın