SON HABERLER
Sol Ok
Sağ Ok
ANASAYFARestoranlarKampKonaklamaGezilecek YerlerOTOMOTİVDÜNYAGÜNDEMPOLİTİKAEKONOMİÇEVİRİGEZİSPORFOTOVİDEOEN
Adnan Oktar'dan Mehdilik açıklaması : 'Mehdilik alametleri bana uyuyor'
9.03.2013 09:35:

Adnan Oktar'dan Mehdilik açıklaması : 'Mehdilik alametleri bana uyuyor'

Adnan Oktar röportajının üçüncü ve son bölümünde mehdilik iddialarına cevap verdi.

TIMETURK / Haber Merkezi

Habervaktim'den Fatih Akkaya'nın Adnan Oktar'la yaptığı röportajın son bölümü ; 

-Atatürk’le ilgili düşünceleriniz nedir?

Atatürk tam bir Osmanlı paşasıydı. Dindar, yiğit, modern, samimi, delikanlı bir insandı. Atatürk’ün dindarlığını eserlerimde tüm delilleriyle ortaya koydum ben. Hep diyorum Atatürk ahir zamanın en mühim insanlarından biridir. Allah onu pek çok güzelliğe vesile kılmıştır. Bugün biz bu konuşmayı yapıyorsak, böyle rahat konuşuyorsak bu Atatürk vesilesiyledir. Atatürk’e karşı olan arkadaşların bir çoğu Atatürk’ün sağladığı bu özgür ortam sayesinde düşüncelerini ifade edebiliyorlar. Yoksa ne sakalı olmayana, ne kravat takana, ne internet kullanana kimseye müsaade etmezdi bağnaz sistem.

-Askerlerle aranız nasıl?

Türk Ordusu aslandır. Bir her türlü çalışmamızla her zaman askerimizin yanında olduk. Bediüzzaman da över Türk Ordusunu, kahraman ordu der bahsederken. İnşaAllah ahir zamanda çok güzel sorumluluklar üstlenecek bu kahraman ordu, ahir zamanın aslanı olacaklar.

ŞOK MEHDİLİK AÇIKLAMALARI

-Kimi çevrelerce ara sıra gündeme getirilen Mehdilik iddiası konusunun aslı nedir?

Mehdi geldi. Hz. İsa (as) geldi. İkisi de görev başındalar. Zaten dikkatli gözle bakan biri son 30 yıldaki gelişmelere baksa bunu rahatlıkla görebilir. Benim Mehdilik iddiam yok. Hiçbir zaman da olmaz. Defalarca da yemin ettim, yaşamım boyunca asla böyle bir iddiada bulunmayacağım diye. Bazı kimseler, Mehdi özellikleri bana çok benzediği için ben de bu alametleri sürekli anlattığım için böyle bir çıkarımda bulunuyorlar. Peygamberimiz (sav) mehdi ile müjdelenin buyuruyor, ben Resulullah (sav)’e uyuyorum ve anlatıyorum. Bu alametler bana uyuyor diye anlatmaktan vazgeçsem bu çok büyük samimiyetsizlik olur. Peygamberimiz (sav), yüzlerce detay vermiş, orta boylu olacak, geniş omuzlu olacak, alnı açık olacak, gözleri çekik ve yeşil olacak, karnı geniş olacak, tek kaş çatma çizgisi olacak, dişleri güzel olacak, kaşları hilal şeklinde olacak, cildi parlak olacak, sakallı olacak, sakalı kenarlardan düzeltilmiş olacak, omuzunda Peygamberimiz (sav)'deki nübüvvet mührü olacak, sağ göğsünde yaprağa benzer büyükçe bir ben yine sağ bacağında da bir ben bulunacaktır diye detaylı anlatmış. Bu özellikler bana benziyor mu evet benziyor. Ama bu benzemek Mehdi olmak anlamına gelmez, böyle benzeyen çok sayıda insan bulabilirsiniz. Mehdi kaderde takdir edilmiş kişidir. İslam Birliği’nin kurulmasına vesile olan, Hz. İsa (as) geldiğinde onu öne geçirip arkasında namaz kıldığı kişi Mehdi’dir. Biz o kişiyi gördüğümüzde, Allahualem Mehdi bu zattır diyeceğiz inşaAllah.

-Cemaatlerle aranız nasıl? Size bakışları ne yönde?

Ben tüm cemaatleri tüm grupları çok severim. Onlar da beni çok severler. Hepsini korur kollarım. Hepsinin kıymeti, yeri ayrıdır, hepsi çok değerlidir. Bu milletin çimentosudur cemaatlerin hepsi.



-Peki ya medyayla, sanatçılarla aranız nasıl? Görüştükleriniz var mı? Veya sohbetlerinize katılanlar?..

Ben herkese şefkatle sevgiyle bakarım. Herkesteki güzel yönleri görmesini bilirim. Hüznü-zan ederim. Özellikle sanatçıları çok severim. Sanatçı kıymetli insandır. Devletin özel koruması gereken, ihtimam göstermesi gereken insandır. Zor yetişiyor sanatçılar, özellikle gerçek sanatçılar çok zor yetişiyor. Devletimiz hepsine en güzel imkanı sağlamalı, hepsine çok iyi sahip çıkmalı diye düşünüyorum.

-Bugün en çok izlenen haber kanallarından birine çıkıp, konuşsanız, eminim ki, reyting rekorları kırar. İnsanların bu ilgisini neyle açıklıyorsunuz?

Samimi oluyor benim açıklamalarım. Dürüst konuşuyorum. Benim sözlerimde doğru olmayan hiçbir yön bulamazsınız. İnsanlar ne der diye düşünmem. Yanlış anlaşılır diye doğru olanı söylemekten çekinmem. Allah’ın rızasına uygun hareket ederim.

-Hakkınızda devam eden davalar var. Bilgi verir misiniz?

Benim davalarım çok olur hamdolsun, ama bugüne kadar açılan tüm davalardan beraat ettim. Hak hep yerini buldu. Adalete güvenim tamdır. Ama tabi şaşırtıcı pek çok olaylarla da karşılaşıyoruz bu yargılamalar esnasında. Hepsinde bir hayır vardır. Mesela şu anda devam eden davamız 1999 yılında 28 Şubat sürecinde göz altına alındığımızda işkence altında zorla imzalatılan sözde beyanlara dayanarak açıldı. Hukuken işkence altında verilen ifadeler kanunen geçersizdir. Ama bu ifadelere dayanılarak bize dava açıldı. Kovuşturma boyunca da yargılama boyunca da aleyhimize tek bir suç unsuru bulunmadı. Klasörler dolusu suçsuzluğumuzu gösteren delil var. Davamız 2005’te zamanaşımıyla bitmişti, ama bu esnada bir ilginç olay daha oldu. Kanunen bu karara itiraz etme yetkisi olmayan Fatih Altaylı ve Ebru Şimşek’in başvurusuyla Yargıtay zamanaşımı kararını bozdu. Oysa örgüt davalarında kişilerin suçtan zarar görmesi mümkün olmadığı için temyiz hakları da bulunmuyor. Yani Fatih Altaylı’nın başvurusu hukuki değil bu başvuruyla kararın bozulması da hukuki değil. Buna rağmen aslında bitmiş olması gereken bir dava, 7 yıldır devam ettiriliyor. Tabi bunda da bir hayır vardır, hakimlerimizin mutlaka bir bildiği vardır. Bizler de bu hukuki hatanın düzeltilmesini bekliyoruz şimdi.



-Ülkemizde başörtüsü konusu, onyıllardır tartışma konusu. Bu konuya bakışınız nasıl? Kamuda başörtüsü serbest olmalı mı?

Başörtülü kardeşlerimizin hayatın her alanında hür ve özgür hareket edebilmeleri gerekir. Çoktan bu haklarını kazanmış olmaları lazımdı, inşaAllah kısa zamanda kazanacaklardır.

-Gündemdeki “İmralı ile müzakere süreci”yle ilgili düşünceleriniz nelerdir?

Hükümetimiz ve devletimiz her şeyi detaylarıyla düşünüp en akılcı yolu izliyorlardır. Ben hükümete bu konuda güveniyorum. Tayyip Bey çok akıllı bir insan. Çok açık beyanları var, defalarca söyledi tek bayrak tek devlet tek millet dedi, bundan vazgeçmeyiz dedi. Dikkatle izliyoruz, inşaAllah hayırla sonuçlanacaktır. Ama şunu söylemek lazım, terörün bir ideolojisi var. Bu ideolojiye karşı mutlaka anti-Darwinist anti-materyalist anti-Marksist anti-Leninist bilimsel çalışma yapılması lazım. Bölgede terör örgütünün sürekli yaptığı propagandaya karşı bilimsel, ilmi cevap verilmesi, karşı propaganda yapılması gerekir. Bu yapılmadığı müddetçe sorunun tam anlamıyla çözülmesi pek mümkün olmaz.

-Hükümet’in performansını nasıl buluyorsunuz? Kendinize Recep Tayyip Erdoğan’ı mı, Necmettin Erbakan’ı mı daha yakın hissediyorsunuz?

Hükümet gayet iyi gidiyor. Yıllarca korku ve dehşet içinde yaşattılar bu milleti, şimdi milletimiz dindar, Allah’ı seven, milletin değerlerine saygı duyan, millete tepeden bakmayan güzel bir hükümete sahip. Bu çok güzel bir durum. Sayın Başbakan Erbakan Hocamız’ın yetiştirdiği bir insan zaten. Erbakan hocamızın güzel ruhunu, İslam Birliği aşkını, cesaretini, mertliğini, dürüstlüğünü, millete hizmet aşkını almış bir insan. Çok zor tarihi bir görev yapıyor, o yüzden herkesin çok iyi sahip çıkması gerekir. Çok rahat ettirilmesi gerekir. Allah inşaAllah ülkemize çok daha güzel günler gösterecek. Bakın, hep birlikte göreceğiz Türkiye büyük Türkiye olacak. Türk İslam Birliği kurulacak, bayram yeri gibi olacak her yer. Tüm bu sıkıntılar, bu acılar, bu karışıklıklar bu güzel günlerin habercisi inşaAllah.

(habervaktim)





    YORUM YAZ

YORUMLAR

OSMAN DEMIRA / 27.03.2015 00:23:58
adnan oktar israilin avukatligini yapiyorsun o paralar ordanmi geliyor
orhan / 14.03.2013 06:57:37
akilli ol sen kim mehdi kim
akin sevinc / 13.03.2013 11:23:26
tam bir nokta noktasin. Sen once gercek bir musluman olmaya calis.
Sonra mehdi ol.
Osmanlı / 12.03.2013 06:52:30
Benim tek gördüğüm ...alametleridir.
erdinç / 10.03.2013 00:36:40
bu yazı dizisine devam etmeniz çok iyi olurdu aslında. adnan oktarla ilgili merak edilen daha çok konu var
Yalcın Saygın / 10.03.2013 00:27:34
Peygamberimiz Hz. Mehdi ve yardımcılarının Allah'a karşı son derece boyun eğici ve imanları kuvvetli gençler oldugunu .’Hz. Mehdi, Allah'tan çok korkan birisi olacaktır. Aynen, kartal cinsinden nesir kuşunun kanatlarıyla titremesi gibi Allah'tan korkacaktır. (Kitab-ül Burhan Fi Alamet-il Mehdiyy il Ahir Zaman, s. 53)
Yalcın Saygın / 10.03.2013 00:11:51
Kehf kısasasındaki gibi Mehdinin yardımcılarınında imanı çok güçlü ve kararlıgı olduğunu peygamberimiz bildiriyor. Onların kalbleri demir gibidir ve onlar gündüz aslan gece de abiddirler. (Kitab ul Burhan Fi Alamet-il Mehdiyy il Ahir Zaman, s. 57)
Yalcın Saygın / 10.03.2013 00:01:16
Mehdi'nin yardımcılarınında Kehf kıssasında olduğu gibi genç olacağını peygamberimiz haber vermiştir. Hz. Ali rivayet etmiştir: (Mehdi) bizden, Kureyş'den bir gençtir, aynı zamanda gelip Allah yolunda onu (hazineleri-malları) taksim edecektir. 'Kıyamet Alametleri, s. 202)
Yalcın Saygın / 9.03.2013 23:19:48
Peygamberimiz, Kuran'da yer alan Zülkarneyn ve Süleyman kıssalarını, Mehdi konusuyla bağlantılı olarak, incelememize işaret etmektedir.' Ashab-ı Kehf, Mehdi'nin yardımcıları olacaktır. '(Kitab ul Burhan Fi Alamet-il Mehdiyy il Ahir Zaman, s. 59))
Yalcın Saygın / 9.03.2013 22:59:23
Kur’an da mehdı konusunda işaret yok diyenler , hadislerle haber veriliyor üstelik buyrun; Mehdi tıpkı Zülkarneyn ve Süleyman gibi dünyaya hükmedecektir. (Kıyamet Alametleri, s. 183/ El-Kavlu'l Muhtasar Fi Alamatil Mehdiyy-il Muntazar s. 32/Kitab ul Burhan Fi Alamet-il Mehdiyy il Ahir Zaman, s. 10)
Fırat Başak / 9.03.2013 22:32:08
Ebu Hüreyre'nin rivayetine göre; Resulullah (S.A.V.) şöyle buyurmuş: Gerçekten Aziz ve Celil olan Allah HER YÜZ SENENİN BAŞINDA şu ümmetin dinini bidatten (dine sonradan karışmış batıl uygulamalardan) ayıracak, yenileyecek (ilim sahibi) bir zatı gönderir. (Sünen-i Ebu Davud, 5/100)
Fırat Başak / 9.03.2013 22:12:56
Nuaym b. Hammad, İbni Abbas‘dan tahric etti ki: “Hz. Mehdi (as) bizim Ehli Beyt‘ten bir gençtir. İHTİYARLARIMIZ ONA YETİŞEMEYECEK, GENÇLERİMİZ İSE ONU ÜMİD EDECEKLERDİR.“ (Ahir Zaman Mehdisi‘nin Alametleri, Celalettin Suyuti, s. 23)
dinc / 9.03.2013 21:42:14
Peygamberimiz mehdi gelecek demis. Resulullah (SAV)'in şöyle buyurduğu rivayet edilmiştir.
Dünyanın ömründen sadece birgün kalsa bile, Allah (c.c.) benim ehl-i beytimden bir adam gönderecektir. O dünyayı, (daha önce) zulümle olduğu gibi, Adaletle dolduracaktır. (Süneni Ebu Davud Terceme ve şerhi cilt. 14, Şamil yayıncılık, K. el-Mehdi (35), s. 402)
dinc / 9.03.2013 21:30:26
Resulullah -sallallahu aleyhi ve sellem- şöyle buyurdu:“Onlar o gün az olurlar, imamları salih bir insan olan Mehdi olduğu halde, Beytül Makdis’e sığınırlar. Orada imamları kendilerine sabah namazını kıldırmak için öne geçtiği sıra, bir de bakarlar ki İsa bin Meryem Aleyhisselâm sabah vaktinde inmiştir. Bu imam (Mehdi) İsa’yı öne geçirmek için arka arka çekilir. İsa Aleyhisselâm onun omuzlarına elini koyar ve ona der ki: ‘Geç öne namazı kıldır. Zira kamet senin için getirilmiştir.’
Fırat Başak / 9.03.2013 21:30:13
“Onun (Hz. Mehdi (as)’ın) zamanında, BÜYÜKLER “KEŞKE BEN KÜÇÜK OLSAYDIM”, KÜÇÜKLER DE “KEŞKE BEN BÜYÜK OLSAYDIM” DİYECEKLERDİR.“ (El-Kavlu’l Muhtasar Fi Alamet-il Mehdiyy-il Muntazar, s. 48) (Kitab-ul Burhan Fi Alamet-il Mehdiyy-il Ahir Zaman, s. 17)
dinc / 9.03.2013 21:24:58
peygamberimizin bildirdigi mehdinin cikis alametleri bir bir cikti. depremlerin cogalmasi da onlardan biriydi. 'Ümmetimde zelzeleler olur. Öyle ki, bu zelzelelerde on bin, yirmi bin, otuz bin kişi ölür. Allah, bu ölümü muttakilere öğüt, müminlere rahmet, kafirlere ise azap kılar.' (İbni Asakır, Geleceğin Tarihi 1, Orhan Baytan, Mevsim Yayıncılık, sf.81)
deniz / 9.03.2013 20:46:16
... size ..., ismi AHMED, babasının ismi Abdullah olan Hz. Mehdi'yi reis kılmıştır. Ona katılınız. (El-Kavlu'l Muhtasar Fi Alamatil Mehdiyy-il Muntazar, s. 31) ... Benden sonra İSMİ 'AHMED' OLAN BİR ELÇİNİN de müjdeleyicisiyim' demişti. (Saff Suresi, 6)
Mehmeh Yılmaz / 9.03.2013 20:41:16
Adnan Okrat'ın Ataturk'le ilgili goruslerini çok begeniyorum.
Fırat Başak / 9.03.2013 20:38:07
HZ. MEHDİ (AS) ORTA BOYLU OLACAKTIR Hz. Mehdi (as), orta boylu olacaktır. (El-Kavlu'l Muhtasar Fi Alamatil Mehdiyy-il Muntazar, s. 41) HZ. MEHDİ (AS) HEYBETLİ BİR ŞAHIS OLACAKTIR O (Hz. Mehdi (as))… heybetli bir şahıstır. (İkdüd dürer) HZ. MEHDİ (AS)'NİN SAKALI BOL VE SIK OLACAKTIR (Hz. Mehdi (as)'nin) Sakalı bol ve sık olacaktır. (El-Kavlu’l Muhtasar Fi Alamatil Mehdiyy-il Muntazar, s. 23) HZ. MEHDİ (AS) ÇEKİK GÖZLÜDÜR
seda akin / 9.03.2013 20:36:05
MEHDİ'NİN BAYRAĞINDA BİAT Allah İÇİNDİR YAZILIDIR.
(Ali bin Hüsamettin el Muttaki, Celalettin Suyuti'nin Tasnifinden Hadisler- Ahir Zaman Mehdisinin Alametleri, Kahraman Neşriyat, s. 65)
Şüphesiz SANA BİAT EDENLER, ancak Allah'A BİAT ETMİŞLERDİR... (Fetih Suresi, 10)
seda akin / 9.03.2013 20:33:21
SEMADAN BİR SES ONU İSMİYLE ÇAĞIRACAK ve doğuda, batıda hatta uykuda olan bile bu sesi duyacak ve uyanacaktır.
(El-Kavlu-l Muhtasar Fi Alamatil Mehdiyy-il Muntazar, s. 56)
Rabbimiz, biz: 'RABBİNİZE İMAN EDİN' DİYE İMANA ÇAĞRIDA BULUNAN BİR ÇAĞIRICIYI İŞİTTİK hemen iman ettik. (Al-i İmran Suresi, 193)
seda akin / 9.03.2013 20:29:26
Ve MEHDİ'NİN ZUHURU DA KIYAMET ALAMETLERİNDEN İLKİDİR. (Ölüm-Kıyamet-Ahiret ve Ahir Zaman Alametleri, s. 494)
... KIYAMET-SAATİNİN kendilerine apansız gelmesinden başkasını mı gözlüyorlar? İŞTE ONUN İŞARETLERİ GELMİŞTİR... (Muhammed Suresi, 18)
seda akin / 9.03.2013 20:26:22
HAZRETİ MEHDİ GERÇEKTEN GELDİ
Dünya, Müslümanlara Ehli Beytimden BİR ADAM MELİK OLANA KADAR, YIKILMAYACAK VE GİTMEYECEKTİR. (Kitab-ül Burhan fi Alamet-il Mehdiyy-il Ahir Zaman, Ali b. Hüsameddin el-Muttaki, s. 10)
Senin Rabbin, 'ana yerleşim merkezlerine' onlara ayetlerimizi okuyan BİR ELÇİ GÖNDERMEDİKÇE ŞEHİRLERİ YIKIMA UĞRATICI DEĞİLDİR... (Kasas Suresi, 59)
seda akin / 9.03.2013 20:24:04
Peygamberimiz hadisinde Hazreti Mehdi için; “Sizden veya sonra gelenlerden birisi ona yetişirse, kar üzerinde sürünerek de olsa ona katılsın. Muhakkak ki ONLAR HİDAYET SANCAKLARIDIR.
(Ramuz El Ehadis, 1. cilt, s. 298, no:2)” diye bildiriyor. Aytte de “... Bundan sonra size BEN'DEN BİR HİDAYET GELDİĞİNDE kim Benim hidayetime uyarsa, onlara korku yoktur ve onlar mahzun olmayacaklardır.' (Bakara Suresi, 38)” deniliyor.
merve akcan / 9.03.2013 20:19:05
Şu hadiseler meydana gelmedikçe kıyamet kopmayacaktır. depremler çoğalacak. (Ramuz-El Ehadis, 476/11) Anlaşmazlıklar ve sık sık depremler vaki olacak.. (Kıyamet Alametleri, s.166)... Peygamberimiz 1400 yıl onceden bildirmis. 1980den bu yana aşırı derecede artan depremler, peygamberimizin hadisinin gerceklestigini gosteriyor. nerdeyse hergün depremler oluyor. Mehdi nin hayatta oldugunun bir delili...
Aslan / 9.03.2013 20:12:56
Kur'an'da Hz . Mehdi as in gelecegine dair bir cok ayet vardir. Bunlari reddetmek olmaz. Hz. Mehdi yi beklemek farzdir.
Allah, içinizden, iman edip de salih ameller işleyenlere, kendilerinden önce geçenleri egemen kıldığı gibi onları da yeryüzünde mutlaka egemen kılacağına, onlar için hoşnut ve razı olduğu dinlerini iyice yerleştireceğine, yaşadıkları korkularının ardından kendilerini mutlaka emniyete kavuşturacağına dair vaadde bulunmuştur.
seda akin / 9.03.2013 20:11:06
Hazreti Mehdi'yi anlatmak Peygamberimize'e (s.a.v.) uymak demektir. Peygamberimiz (s.a.v) Hazreti Mehdi'nin gelişini hadisinde söylüyor, '... size ... ismi AHMED, babasının ismi Abdullah olan Hz. Mehdi'yi reis kılmıştır. Ona katılınız. (El-Kavlu'l Muhtasar Fi Alamatil Mehdiyy-il Muntazar, s. 31)' ayrıca ayet ile de haber verilmiş ... Benden sonra İSMİ 'AHMED' OLAN BİR ELÇİNİN de müjdeleyicisiyim' demişti. (Saff Suresi, 6)
Yiğit Türkalp / 9.03.2013 17:32:22
Hz. Mehdi insanları tek bir ümmet haline getirecek, İslam Birliği olacak. Onun tekrar zuhur ettiği zaman onun etrafında 313 taraftarı toplanır. Söyleyeceği ilk kelimeler şöyle olacak: “Eğer bilseydiniz, Allah’ın bakiyesi sizin için en iyisidir.” Ve sonrasında şöyle demiştir: “Ben Allah’ın bakiyesi ve Allah’ın Halifesi’yim ve Onun size bir deliliyim.” Her müslüman onu aşağıdaki şekilde selamlayacaktır: “Selamet üzerine olsun, Ey Allah’ın bu dünyaki bakiyesi.”(Al Fusulul Muhima Ibne Sabbagh Malik
Yiğit Türkalp / 9.03.2013 17:22:26
Hz. Mehdi’yi beklemek ibadettir. 'Kaimimiz Mehdi’nin arkadaşları arasında olmayı uman kişiler onu beklemeli ve şefkatli ve iyi davranışları benimsemelidir.” (Remembrance of The Beloved, Questions and Answers About Imam Mahdi (p.b.u.h), By Seyed Husain Husaini)
Yiğit Türkalp / 9.03.2013 17:15:39
Hz. Mehdi’nin İslam Birliği’ni kurmasını beklemek. Imam Sadık’tan: “Gizlenen Mehdi’nin yönetimini kurması umuduyla yaşayanlar ona hizmet edenler gibidirler ya da Mehdi’nin heyetindeki cehd arkadaşları gibidirler. Allah’a yemin ederim ki onlar Peygamberin yanında hayatlarını sunan şehitler gibidirler.” (Bihar ul Anwar, vol. 52, p.156)
Yiğit Türkalp / 9.03.2013 16:52:48
Hz. Mehdi bidatleri yok edecek.İmam Sadık’dan: “Mehdi Allah’ın Peygamberinin yaptığı şeyi yapacak, yani peygamberin putperestliği yok etmesi gibi o da aynı şekilde mevcut bidatları yok edecek ve sonra İslamı yeniden kuracak.” (Bihar ul Anwar, vol. 52, p. 352)
Yiğit Türkalp / 9.03.2013 16:46:39
Hz. İsa'yı ve Hz. Mehdi'yi kabul etmemek, onlara destek olmamak ve onlardan uzak durabilmek için ise çeşitli bahanelerin ardına sığınacaklardır. Kuran'da, bu bahane yönteminin, tarih boyunca yaşamış olan tüm münafıkların kullandığı bir yöntem olduğu haber verilmektedir: Vicdanen, kalben ve aklen çok iyi kavradıkları halde anlamazlıktan gelmek ve bunun için de türlü bahaneler bulmak. Peygamberimiz (sav)'le birlikte mücadeleye katılmaktan kaçınan kimseler, sözde 'güç yetiremedikleri' (Tevbe Suresi
Yiğit Türkalp / 9.03.2013 16:29:24
Hz. Mehdi karşıtlarının farkında olmadan yerine getirdikleri çok önemli bir görev daha var; Hz. Mehdi’nin en kesin çıkış alametlerinden birinin gerçekleşmesini sağlıyorlar. Çünkü ‘Mehdi gelmeyecek nidaları’, Hz. Mehdi’nin gelişinin çok yaklaştığının bir alameti:

'İNSANLARIN ümitsiz olduğu ve 'HİÇ MEHDİ FALAN YOKMUŞ' DEDİĞİ BİR SIRADA ALLAH HZ. MEHDİ'Yİ GöNDERİR...' Ali Bin Husameddin el-Muttaki, Kitab-ul Burhan fi-Alamet-il Mehdiyy-il Ahir Zaman, s. 55
Yiğit Türkalp / 9.03.2013 16:23:00
Mehdi (as)ile dünya, Allah’ın İlahi aydınlığı ile aydınlanacaktır. İmam Ali bin Musa el-Rida (as) dedi ki: “O (Hz. Mehdi a.s.) çıktığında dünya, Rabbi’nin ilahi aydınlığı ile aydınlanacak ve insanlık içerisinde adalet terazisi hiç kimsenin başka bir kişiye eziyet etmeyeceği şekilde ayarlanacak.”(Bihar’ül Envar, Cilt 52, Sayfa 321, Kemal el-Din)
Tanya Kazas / 9.03.2013 15:50:37
Bediüzzaman Said Nursi hazretleri Mehdi'nin cikis tarihini bildiriyor eserlerinde. Mehdi'nin gorev yapacagi tarih olarak hicri 1400'ü bildirdigi bolum su sekilde: “İSTİKBAL-İ DÜNYEVİYEDE (dünyanın geleceğinde) 1400 SENE SONRA GELECEK BİR HAKİKATİ…” ifadesiyle bildirmektedir. (Sözler, s. 318)

Tanya Kazas / 9.03.2013 15:50:27
Bediüzzaman Said Nursi hazretleri Mehdi'nin cikis tarihini bildiriyor eserlerinde. Mehdi'nin gorev yapacagi tarih olarak hicri 1400'ü bildirdigi bolum su sekilde: “İSTİKBAL-İ DÜNYEVİYEDE (dünyanın geleceğinde) 1400 SENE SONRA GELECEK BİR HAKİKATİ…” ifadesiyle bildirmektedir. (Sözler, s. 318)

andan oktar / 9.03.2013 15:09:01
ya bu adamıda haber yaptınız ya !! ne diyeyim
deniz / 9.03.2013 15:06:07
Bir hadiste peygamber Efendimiz(sav) Hz Mehdi(as.)'ın saç ve sakal rengini şöyle bildirmiştir. Yüzünün nuru, saçının, sakalının ve başının siyahlığı üzerine gün gibi parlar ve ona yücelik verir. (Ukayli “En-Necmu’s-sakıb fi Beyanı Enne’l Mehdi min Evladı Ali b. Ebi Talib Ale’t-Temam ve’l kamal”)
Yiğit Türkalp / 9.03.2013 14:54:11
Allahın Müslümanların galip gelmesi, bu ilmi mücadelelerinde zafer kazanmaları için gösterdiği yollardan biri de bu mücadelenin mutlaka birlik halinde yapılmasıdır. Yani İslam aleminin tümünün, mezhep, kültür, uygulama, ırk, etnik köken, cemaat, grup ayrımı gözetmemeksizin birlik olması, manevi bir liderin etrafında toplanması, Allah yolunda kurşunla kaynatılmış binalar gibi saf bağlayarak fikren mücadele etmeleridir.
Şüphesiz Allah, Kendi yolunda, sanki birbirlerine kenetlenmiş bir bina gibi
G. Melike / 9.03.2013 14:27:43
Türkiye'de ve dünyada Sayın Adnan Oktar'dan başka insanlığın iyiliği ve sevgi için yıllarını vermiş bir başka insan daha tanımıyorum. Kitaplarını okuyan, programını geniş kapsamlı seyreden her insan onu gönülden sevecektir. Çünkü o sevgi insanıdır, samimiyet insanıdır, İSLAM'ın temeli olan 'samimiyet'i ön plana çıkarır...Onu tanıdığım için ne kadar şükretsem az,çünkü samimi imanıma vesile oldu. Sevgi dolu olmak dileğimle
Muhammed salih / 9.03.2013 14:26:13
EN BÜYÜK FARZ İTTİHAD-I İSLAM’DIR. BÜTÜN BELALARI, HASTALIKLARI, DERTLERİ GİDERECEK OLAY BUDUR. Türkiye’de PKK sorunu kalmaz. Suriye’de Hafız Esad sorunu kalmaz. Irak’ta bu kargaşa, bu zulüm politikası kalmaz. Libya’daki bu kargaşa kalmaz. Afganistan’daki zulüm kalmaz. Moro’da, Çad’da, Fas, Tunus ve Cezayir’de çekilen ızdıraplar sona erer. Ekonomik kriz kalmaz.
merve akcan / 9.03.2013 13:41:20
'TÂ AHİR ZAMANDA, hayatın geniş dairesinde, asıl sahipleri, yani Mehdî ve şakirdleri Cenab-ı Hakkın izniyle gelir, o daireyi genişlettirirve o tohumlar sümbüllenir. Bizler de kabrimizde seyredip Allah'a şükrederiz.' (Kastamonu Lahikası, S. 72) Üstadımız, Kastamonu Lahikası'nı 1936 yılında hazırlamıştır. Bu eserinde 'ta ahir zamanda....' ifadesiyle Hz. Mehdi (as) ve talebelerinin kendisinden çok daha sonraki bir vakitte, yani kendisinden sonraki yüzyılda geleceklerini ifade etmiştir.
Burçak Sağlam / 9.03.2013 13:29:15
Samimi ve güzel bir röportaj olmuş. Bir çok kişi Mehdi olduğunu söyledi diyor, Adnan Bey'in söyledikleri açık, (benzemek veya benzediğini kabul etmek ben Mehdiyim demek değil) diyor. Mehdi kimse kaderde belli, siz bu konuya bu kadar takılacağınıza, Adnan Beyin yaptığı faaliyetlere bakın. ne zaman Google da bir konu arasam Adnan Beyin çalışmalarından başka kaynak bulamıyorum. sizce de bu takdir edilecek bir konu değil mi?
Burçak Sağlam / 9.03.2013 13:29:03
Samimi ve güzel bir röportaj olmuş. Bir çok kişi Mehdi olduğunu söyledi diyor, Adnan Bey'in söyledikleri açık, (benzemek veya benzediğini kabul etmek ben Mehdiyim demek değil) diyor. Mehdi kimse kaderde belli, siz bu konuya bu kadar takılacağınıza, Adnan Beyin yaptığı faaliyetlere bakın. ne zaman Google da bir konu arasam Adnan Beyin çalışmalarından başka kaynak bulamıyorum. sizce de bu takdir edilecek bir konu değil mi?
zeynep / 9.03.2013 13:10:18
Tevbe Suresinin 32, ayeti için Bediüzzaman diyor ki '... ŞİMDİ HATIRA GELDİ Kİ, EĞER ŞEDDELİ ' (lam)LAR VE (mim) İKİŞER SAYILSA, BUNDAN BİR ASIR SONRA ZULÜMATI DAĞITACAK ZATLAR İSE, HAZRET-İ MEHDÎNİN ŞAKİRTLERİ OLABİLİR.' (Sikke-i Tasdik-i Gaybi, s.131, 132) şeddeli lam'lar ve şeddeli mim ikişer kez sayıldığında ayetin bu bölümünün ebced değeri 1910 etmektedir. 1910+ 1asır yani 100yıl sonra=2010. Yani 2010 yıllarında Hz. Mehdi (as) ve talebeleri faaliyette olacak.
fatih / 9.03.2013 13:03:04
time türk sizi kınıyorym.kendini mehdi sanan %99 islamla çelişen birini niye bu kadar övüyorsunuz anlamadım
yusuf / 9.03.2013 12:49:06
sadece aynaya bak be ardeşim.karşısında bayanlarla saçma sapan sözler, gülüşmeler, müzikler danslar.oturduğu villası, hizmetçileri.sadece bunlar yeter senin nasıl bir insan şahitlik için.Allah a , mehdiye hakarettir bu söylemler ve haberler.
Kerem / 9.03.2013 12:24:38
Hz. Mehdi (a.s.) bütün hurafeleri dinimizden temizleyecektir. Sadece dinin özü yaşanacaktır. Hadiste şöyle buyruluyor: '... Dini Peygamber (sav)'in zamanında olduğu gibi aynen uygulayacak. Yeryüzünde mezhepleri kaldıracak. Halis hakiki dinden başka hiçbir mezhep kalmayacak. (Muhammed B. Resul El Hüseyin El Berzenci, Kıyamet Alametleri, sf.186-187)'
Kerem / 9.03.2013 12:08:19
Hadis kitaplarında Hz. Mehdi (a.s.)'ın çıkış alametlerini okuduğumuz zaman bütün alametlerin zuhur ettiğini görüyoruz. Dua edelim, Hz. Mehdi (a.s.)'ı Rabbimiz bir an önce zuhur ettirsin inşaAllah ! Dünyadaki zulmün bitmesi, sevgi ve barışın hakim olması, İslam'ın tüm dünyaya tebliğ edilmesi için hem çalışalım hem dua edelim. Oturduğumuz yerden şu kişi Mehdidir veya Mehdi değildir diyerek bir şey kazanamayız.
ctakbaba / 9.03.2013 12:05:40
Türk İslam Birliği'nin kurulması sadece İslam aleminin değil, her dinden, her milletten ve her düşünceden insanın kurtuluşu olacak, bu birlik tüm dünyaya sevgi, kardeşlik, dostluk, bolluk ve bereket getirecektir. Buna Hz. Mehdi Vesile olacak İnşaAllah. Bu müslümanlar ve tüm dünya için bir müjde.
Foto Galeriler Videolar Günün Özeti
TİMETÜRK SON HABERLER
ÇOK OKUNANLAR
TİMETÜRK AJANS HABERLERİ
SON YORUMLANANLAR