$

Dolar

46,5225

Euro

52,9365

£

Sterlin

61,3945

Frank

57,2302

Gram Altın

5.959,0000

Bitcoin

2.827.647

$

Dolar

46,5225

Euro

52,9365

£

Sterlin

61,3945

Frank

57,2302

Gram Altın

5.959,0000

Bitcoin

2.827.647

Eğitim

İkinci yarı yıla süt ile başlayacaklar

2012-2013 eğitim öğretim yılının ikinci yarısının başladığı pazartesi gününden itibaren öğrencilere süt dağıtılacak.

07.02.2013 - 12:09
merve
İkinci yarı yıla süt ile başlayacaklar
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

TIMETURK / Haber Merkezi

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığı organizasyonunda yürütülen ve 11 Şubat itibarıyla 30 bin 885 okulda başlayacak olan Okul Sütü Programı, 14 Haziran'a kadar devam edecek.

MEB Temel Eğitim Genel Müdürü Funda Kocabıyık, AA muhabirine yaptığı açıklamada, "Velilerden, çocuklarında süte karşı herhangi bir alerji, laktoz intoleransı tespit edip etmedikleri ya da çocuklarının böyle bir sorunu varsasüt verilip verilmemesiyle ilgili izin formu alıyoruz" dedi.

Kocabıyık, "Bu yıl çok daha sistemli bir şekilde hazırlandık. Herhangi bir şekilde bu sene sorun yaşamayacağız" şeklinde konuştu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın