$

Dolar

46,5225

Euro

52,9365

£

Sterlin

61,3945

Frank

57,2302

Gram Altın

5.959,0000

Bitcoin

2.827.647

$

Dolar

46,5225

Euro

52,9365

£

Sterlin

61,3945

Frank

57,2302

Gram Altın

5.959,0000

Bitcoin

2.827.647

Eğitim

Okulda süt dağıtımı tekrar başlıyor

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından geçen eğitim öğretim yılında başlatılan ilköğretim öğrencilerine yönelik süt dağıtım projesine 2. yarıyılla birlikte yeniden başlanacak.

06.02.2013 - 11:35
cihat
Okulda süt dağıtımı tekrar başlıyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

TIMETURK / Haber Merkezi

Bursa'da özel ve resmi okullarda okul öncesinde 32 bin 891, ilkokullarda ise 173 bin 182 kayıtlı öğrenciye velilerin talebi doğrultusunda haftanın 3 günü günü süt dağıtılacak. Okul Sütü Programı'yla ana sınıflar dahil ilkokul öğrencilerine süt içme alışkanlığını kazandırma, yeterli ve dengeli beslenmelerine katkıda bulunarak sağlıklı büyüme ve gelişmeleri amaçlanıyor.

Eğitimin ikinci döneminde, 11 Şubat ile 14 Haziran tarihleri arasında ülke genelinde resmi-özel anasınıf, ilkokul 1, 2, 3 ve 4. sınıf öğrencilerine 200 mililitre ambalajlı yağlı, sade UHT içme sütü dağıtılacak. Her hafta pazartesi, çarşamba ve cuma günleri toplam 30 bin 885 okulda uygulanacak programla 6 milyon 290 bin 977 öğrenci süt içme imkanına kavuşacak.

(Ajanslar)

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın