$

Dolar

46,5471

Euro

53,0132

£

Sterlin

61,5127

Frank

57,3381

Gram Altın

5.982,0600

Bitcoin

2.825.950

$

Dolar

46,5471

Euro

53,0132

£

Sterlin

61,5127

Frank

57,3381

Gram Altın

5.982,0600

Bitcoin

2.825.950

Eğitim

7. yıldan sonra katkı payı

4 yıllık üniversiteleri 7 yılda bitiremeyen öğrencilerden katkı payı alınacak.

17.01.2013 - 11:32
merve
7. yıldan sonra katkı payı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

TIMETURK / Haber Merkezi

YÖK, hazırladığı yasa taslağı metnini Milli Eğitim Bakanlığı'na sundu.

Taslak metninin 36. maddesine, öğrenim ücretleri ve katkı paylarının "öğrencinin 4 yıllık eğitimini 7 yıl içinde tamamlayamaması durumunda alınacağı" maddesi eklendi.

Taslak bu haliyle yasalaşırsa, 4 yıllık lisans programı okuyan öğrenciler, eğitimlerini 7 yıl içinde biteremezlerse yeniden katkı payı ödemeye başlayacaklar.

Yasaya göre bu katkı paylarını da Bakanlar Kurulu belirleyecek.

Öğrencilerden normal eğitim sürelerinde herhangi bir öğrenim ücreti ve katkı payı ise alınmayacak.

9 Ağustos 2012'de Resmi Gazete'de yayınlanan kararname ile birinci öğretim ön lisans, lisans, yüksek lisans, doktora öğrencilerinin ödeyeceği harç paraları kaldırılmıştı. (AA)

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın