TIMETURK / Haber Merkezi
24 ARALIK'A KADAR HİZMET YOK
ÖSYM'den yapılan yazılı açıklamada, kurumun bilişim sistemlerinde altyapı iyileştirme çalışmaları yapıldığı belirtildi. Bu nedenle çevrim içi servislerin saat 23.59'a kadar hizmet veremeyeceği bildirildi.