Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, ilkokul birinci sınıfa kayıtlarla ilgili rapor alan velilerin ilk bilgilerinin geldiğini belirterek, ''Gördüğümüz kadarıyla velilerimizin rapor alma oranı yüzde 3 civarında. Önceki yıllarda mukayese ettiğimiz zaman bu oranda büyük bir farklılık yok'' dedi. (A.A)
'İlkokul için rapor alma oranı yüzde 3'
Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, ilkokul birinci sınıfa kayıt yaptırmamak için rapor alan veli oranının geçen yıllardan farkı olmadığını söyledi.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?