$

Dolar

46,4814

Euro

52,9283

£

Sterlin

61,3432

Frank

57,3695

Gram Altın

6.169,8100

Bitcoin

2.904.397

$

Dolar

46,4814

Euro

52,9283

£

Sterlin

61,3432

Frank

57,3695

Gram Altın

6.169,8100

Bitcoin

2.904.397

Eğitim

Üniversiteye kayıt parası da kalktı

Karadeniz Teknik Üniversitesi'nde (KTÜ) yeni kayıt döneminde öğrencilerden kayıt parası alınmayacağı belirtildi.

31.08.2012 - 14:53
umut
Üniversiteye kayıt parası da kalktı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Önceki dönemlerde KTÜ yönetimi yeni kayıt döneminde öğrencilerden 100 TL kayıt parası alırken, bu yıl böyle bir uygulamanın olmayacağı kaydedildi.

Bu yılın Haziran ayında yapılan rektörlük seçimini kazanarak Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün onayı Ağustos ayında yeni görevine başlayan KTÜ'nin yeni Rektörü Prof. Dr. Süleyman Baykal, konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada öğrencilerden kayıt parası alınmayacağını söyledi. Rektör Baykal, YÖK'ün belirlediği hususların dışına çıkmayacaklarını, KTÜ'ye kayıt yaptıran öğrencilerden 100 TL kayıt parası adı altında herhangi bir para taleplerinin olmayacaklarını belirterek isteyenlerin üniversite vakfına bağış yapabileceklerini sözlerine ekledi.

KTÜ Kanuni Kampüsü'nde geçen yıl KTÜ Öğrenci Kollektifi üyesi bir grup öğrenci üniversite yönetiminin 100 TL kayıt parası almasını zaman zaman protesto etmişti.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın