Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Bakanlar Kurulu toplantısı sonrası açıklamalarda bulundu. Arınç, Yüksek öğrenimde birinci öğretimde harçların kaldırıldığını belirtti.
Arınç, Gaziantep'teki saldırının terör örgütünün eylemi olduğunu belirtirken güvenlik güçlerinin büyük bir fedekarlık gösterdiklerini, terör örgütünün eylemlerinden uzaklaştıracak çalışmalar yaptıklarını söyledi.