$

Dolar

46,4663

Euro

53,2809

£

Sterlin

61,6358

Frank

57,5315

Gram Altın

6.286,8500

Bitcoin

3.013.172

$

Dolar

46,4663

Euro

53,2809

£

Sterlin

61,6358

Frank

57,5315

Gram Altın

6.286,8500

Bitcoin

3.013.172

Eğitim

Çocuğunu liseye göndermeyen yandı

Çocuğunu ilkokula göndermeyen velilere uygulanan para cezası, 12 yıllık kademeli eğitim sisteminin devreye girmesiyle lise için de geçerli olacak.

05.04.2012 - 07:10
ibrahim
Çocuğunu liseye göndermeyen yandı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Milli Eğitim Bakanlığı, 12 yıllık kesintili eğitim sistemiyle zorunlu hale gelen liseye çocuğunu göndermeyen veliye ceza uygulayacak.

8 yıllık kesintisiz zorunlu eğitimde ortaokula devam etmeyen öğrencilerin ailelerini önce ikna etmeye çalışan ancak buna rağmen göndermiyorsa para cezası veren Bakanlık, aynı uygulamayı liseler için de yapacak.

Mevcut mevzuatta çocuğunu ilköğretime göndermeyen veliye her gün için 15 lira, durumun devam etmesi halinde 500 lira idari para cezası veriliyor. MEB, liselerde de uygulanacak para cezası üzerinde çalışma yapıyor

Hürriyet'ten Esra Kaya'nın haberinde, 4+4’lük ilk 8 yılı bitiren öğrencilerin e-okul kayıt sisteminde liseye kayıtlarının otomatik olarak gerçekleştirileceği bilgisi de yer alıyor

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın