$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.780.455

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.780.455

Sağlık

Konya'da 8 öğrenci ''kola''dan zehirlendi

Konya'da bir ilköğretim okulunda futbol maçı yaptıktan sonra kantinden aldıkları kolaları içen 8 öğrenci fenalaştı. Ambulanslarla kaldırıldıkları hastanelerde tedavi altına alınan öğrencilere gıda zehirlenmesi teşhisi konuldu.

29.03.2012 - 16:49
nevzat
Konya'da 8 öğrenci ''kola''dan zehirlendi
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Olay, Meram İlçesindeki Mithat Paşa İlköğretim Okulunda yaşandı. İddialara göre, 6’ncı sınıfa giden 8 öğrenci, okul bahçesinde futbol maçı yaptıktan sonra kantinden aldıkları kolaları içti. Bir süre sonra mide bulantısı ve baş dönmesi şikayeti görülen öğrenciler, öğretmenlerinden yardım isteyince sağlık ekiplerine haber verildi. 12 yaşındaki Sefa Gümüşsoy ile aynı yaştaki Toprak Yıldız, Mustafa Güleşir, Mehmet Ali Arıcı, Mevlüt Bakır, Şaban Yılmaz, Süleyman Sümer ve Mustafa Deniz ambulansla Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı. Burada ilk müdahaleleri yapılan öğrencilerden Mevlüt Bakır, Şaban Yılmaz, Süleyman Sümer ve Mustafa Deniz Meram Tıp Fakültesi Hastanesi’ne sevk edildi. Öğrenciler, kolaların son kullanma tarihinin geçmiş olduğunu içtikten sonra fark ettiklerini söyledi. Yeni eğitim ve öğretim yılında okul kantinlerinde gazlı içeceklerin satışı yasaklanmıştı. Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın