$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.715

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.715

Sağlık

Sağlık Bakanlığı 17 bin personel alacak!

Sağlık Bakanlığı içinde bulunduğumuz ağustos ayında 17 binden fazla sözleşmeli personel alacak. Birçok farklı alan için personel almayı hedefleyen kurum başvuruları kabul etmeye başladı.

10.08.2011 - 09:57
yasar
Sağlık Bakanlığı 17 bin personel alacak!
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Bakanlık; biyolog, diyetisyen, çocuk gelişimcisi, fizyoterapist, psikolog, sağlık fizikçisi, sosyal çalışmacı, ebe, hemşire, sağlık teknikeri ve sağlık memuru pozisyonlarına alacağı 17 bini aşkın sözleşmeli personel için başvuruları internet üzerinden almaya başladı.

Adaylar ÖSYM’nin internet sitesi üzerinden 12 Ağustos’a kadar başvuru yapabilecekler.

Daha önce başvuru işlemleri tamamlanmış olan diş tabibliği ve eczacılık pozisyonları için de sonuçlar 11 Ağustos Perşembe günü açıklanmış olacak.

Sonuçlar, Ulucanlar’da bulunan Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi Konferans Salonu'nda gerçekleştirilecek kurayı, isteyen adaylar izleyebilecek. Kura sonuçları aynı gün Sağlık Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü'nin internet sitesinden öğrenilebilecek.

Ajanslar

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın