$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.797.586

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.797.586

Sağlık

Ankara'da hastane skandalı!(video)

Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Cebeci Hastanesi'nde yatan hastalara paspas yaptırılıp ayakbastı parası alındığı öne sürüldü.

21.07.2011 - 17:00
okkes
Ankara'da hastane skandalı!(video)
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Hasta olduğu iddia edilen kişiye temizlik yaptırılması, cep telefonu kamerasıyla görüntülenirken, iddialar üzerine Sağlık Bakanlığı soruşturma başlattı.

Cebeci'de bulunan Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Cebeci Hastanesi Pskiyatri Servisi'nde hastalara temizlik yaptırıldığı yerlere paspas çektirilip, ayakbastı parası alındığı iddiası gündeme bomba gibi düştü. Bartın'dan tedavi görmek için hastanenin psikiyatri servisine müracaat eden E.C. yaklaşık 15 gün boyunca çok ilginç uygulamalara maruz kaldığını ileri sürdü. Hastanede doktor ve hemşirelerin önderliğinden her hafta pazartesi günü konsey toplantısı yapıldığını ve hastalar arasından bir kişinin kat başkanı olarak seçildiğini öne süren E.C. konseyde aralarında temizlik, alışveriş çevre, gezi ve buzdolabının da bulunduğu değişik kollara görevlilerin oylamalarının yapıldığını söyledi.

HASTALARA PASPAS YAPTIRILIYOR

Yapılan oylamalarda her hastanın bir kolda görevli hale getirildiğini öne süren E.C. "Bu kollara seçilen kişiler hastanedeki pek çok işi yapıyor. Temizlik kolundaki görevliler katın temizliğinden sorumlu oluyor. Paspas yapıyor. Çiçek kolundakiler, çiçekleri sulayıp düşen yaprakları temizliyor. Ayrıca buzdolabı kolu var. O kolda görev yapanlar da buzdolabının temizliği ve bozulan gıdaların çöpe atılmasından sorumlu oluyor" iddiasında bulundu.

YÖNETİM İDDİALARI YALANLADI

Hastane yönetimi iddialara cevap vemekten kaçınırken, adının açıklanmasını istemeyen bir yetkili, hastalara paspas çektirilmediğini, bunun bir hastaya yapılmış bir şaka olabileceğini iddia etti. Aynı yetkili, hastanede personel sıkıntısı çektiklerini ve bu sorun nedeniyle var olan personelin izin kullanabilmesi için 3 ayrı servisin kapatılarak hastaların taburcu edildiğini söyledi.

BAKANLIK SORUŞTURMA BAŞLATTI

Personel sıkıntısı nedeniyle Eylül ayına kadar da yatan hasta kabuy etmeyeceklerini söyleyen yetkili, diğer iddialara ilgili bilgisinin bulunmadığını söylerken, Sağlık Bakanlığı olayla ilgili soruşturma başlattı.

Bu arada, hastanede yaşananlar, bir hasta tarafından cep telefonuyla saniye saniye görüntülendi. Görüntülerde,hasta olduğu iddia edilen bir kişinin temizlik yaptığı ortaya çıktı.

iha

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın