$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.121

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.121

Sağlık

Kütahya'da siyanür krizi büyüyor

yetkililerin hiçbir tehlike yok açıklamalarına karşın Kütahya'da siyanür karışan şebeke suyundan etkilenerek hastaneye kaldırılanların sayısı sekize yükseldi.

16.06.2011 - 14:52
kemalozer
Kütahya'da siyanür krizi büyüyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Kütahya'nın Tavşanlı ilçesine bağlı Dulkadir köyünde, siyanür karıştığı iddia edilen şebeke suyundan etkilenen bir kişi hastaneye kaldırılmasıyla zehirlenen kişi sayısı 8'e çıktı.

Gelen bilgiler siyanürle gümüş üretilip işlenen ve geçen ay atık su barajında çökme oluşan Eti Gümüş A.Ş'ye ait tesislere 3 km uzaklıktaki Dulkadir Köyü'nde, bir akrabasının evinde muslukları sökmeye çalışan Kemal Korkmaz (37)'ın suya temas etmesi sonucu zehirlendiği yönünde.

Kütahya Evliya Çelebi Devlet Hastanesine kaldırılarak gözlem altına alınan Kemal Korkmaz'ın zehirlenme nedeninin, yapılacak laboratuvar testlerinden ksinleceği öğrenildi.

Siyanürlü suya temas ettikleri için zehirlendikleri iddiasıyla daha önce aynı hastaneye kaldırılan Veli (19) ve Fatih Özer (14), Muzaffer (60), Mehmet (36), Emeti (28) ve Emine Sözer (28) ile Leyla Sert (30), dün taburcu edilmişti.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın