$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.790.197

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.790.197

Genel

Polatlı Belediyesi sokak hayvanlarını aşılıyor

Ankara'nın Polatlı Belediyesi, sokak hayvanlarını hastalıklara karşı aşılayarak kayıt altına alıyor.Belediye, düzenlediği ücretsiz aşı

04.12.2010 - 13:42
cihan_
Polatlı Belediyesi sokak hayvanlarını aşılıyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Ankara'nın Polatlı Belediyesi, sokak hayvanlarını hastalıklara karşı aşılayarak kayıt altına alıyor.

Belediye, düzenlediği ücretsiz aşı kampanyası ile ilçede yaşayan sokak hayvanlarını aşılayarak, bu yolla bulaşabilecek hastalıkların önüne geçmeyi amaçlıyor. Belediye ayrıca, sokak hayvanlarına kimlik belgesi veriyor ve numaralandırılarak künye takılıyor. Aşılama kampanyasında kedi ve köpeklere kuduz, karma, iç-dış parazit aşıları yapılıyor. Aşı kampanyası 17 Aralık'ta sona erecek.

Polatlı Belediye Başkanı Yakup Çelik, "Evcil hayvanlardan insanlara bulaşan yaklaşık 200 zoonoz hastalık bulunduğunu söyledi. Çelik, "Çevrede bulunan hayvanlardan bulaşan hastalıklara karşı bilinçli mücadele ve çevre temizliğine dikkat ederek hastalıklardan korunmak mümkün olmaktadır. Belediyemiz son iki yılda yaptığı aşı kampanyasında bin 950 hayvanı aşılayarak kayıt altına aldı. Bu sene ise 2 bin 500 hayvanı aşılayarak kayıt altına almayı hedefliyoruz." dedi.

Çelik ayrıca, hayvanlarını aşılatmak isteyenlerin Polatlı Belediyesi Zafer Parkı içerisinde oluşturulan bölümde hafta içi sabah, 08.00-17.00 saatleri arasında aşılama ve kayıt altına alma işlemini gerçekleştirebileceklerini ifade etti.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın