$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.796.580

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.796.580

Genel

Özbekistan Oliy Ligi 14 takımla yola devam edecek

Geçen senelerde Brezilyalı Arthur Zico ve Luis Felipe Scolari gibi ünlü çalıştırıcılar ile Rivaldo gibi ünlü futbolcuyla adından söz ettir

04.12.2010 - 13:09
cihan_
Özbekistan Oliy Ligi 14 takımla yola devam edecek
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Geçen senelerde Brezilyalı Arthur Zico ve Luis Felipe Scolari gibi ünlü çalıştırıcılar ile Rivaldo gibi ünlü futbolcuyla adından söz ettiren Özbekistan Oliy (yüksek) Ligi yeni sezonda 14 takımla yola devam edecek.

Özbekistan Futbol Federasyonu'ndan yapılan açıklamada ligdeki takım sayısında herhangi bir değişikliğin olmayacağı bildirildi. Böylece ülke kamuoyunda merakla beklenen 2011 sezonunda kaç takım olacağı konusuna da açıklık getirilmiş oldu. Buna göre ligde takım sayısında artışa gidilmeyecek ve 14 takımla yola devam edilecek.

Son açıklamayla ligde düşüp düşmeyecekleri merak edilen ligin dibindeki son iki takım Lokomotif ve Harezm ise lige veda etti. İki takım gelecek sozenda ikinci ligde mücadele edecek. Yeni sezonda Oliy Lig'de mücadele edecek takımlar ise Buhara ve Cizzak vilayetinin Sogdiyana takımları oldu.

Özbekistan Oliy Ligi 2011 sezonu Mart ayında başlayacak ve Ekim'de sona erecek.

Özbekistan Oliy Ligi 2010 sezonunu bir ara Zico ve Scolari'nin çalıştırdığı Bunyodkor takımı 65 puanla lider tamamlamıştı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın