$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.772.061

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.772.061

Genel

Kilis Atık Su Arıtma Tesisi 2011'de faaliyete giriyor

Kilis Belediye Başkanı Abdi Bulut, atıksu arıtma tesisinin 2011 yılında faaliyete gireceğini söyledi. Atık su arıtma son çöktürme havuzlar

04.12.2010 - 16:06
cihan_
Kilis Atık Su Arıtma Tesisi 2011'de faaliyete giriyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Kilis Belediye Başkanı Abdi Bulut, atıksu arıtma tesisinin 2011 yılında faaliyete gireceğini söyledi. Atık su arıtma son çöktürme havuzlarının çukurlarının kazı ve hafriyat çalışmalarına başladığını belirten Bulut, "Kilis Belediyesi tarafından İller Bankası Genel Müdürlüğü Etüt Plan ve Yol Dairesi'nce hazırlanan ve Kerkezlik mevkisinde kurulan Kilis Atık Su Arıtma Tesisi bir yıl gibi kısa zamanda tamamlanacak. Atık Su Arıtma Tesisinde arıtmada kullanılacak olan son çöktürme havuzlarının kazı ve hafriyat çalışmaları devam ederken diğer ünitelerin kurulma çalışmalarına da başlandı." dedi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın