$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.773.816

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.773.816

Genel

Adana Demirspor Ankara'dan 3 puanla dönmek istiyor

Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup'ta yarın Pursaklarsporla karşılaşacak olan Adana Demirspor, son antrenmanını bugün yaparak maç saatini bekle

04.12.2010 - 16:17
cihan_
Adana Demirspor Ankara'dan 3 puanla dönmek istiyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup'ta yarın Pursaklarsporla karşılaşacak olan Adana Demirspor, son antrenmanını bugün yaparak maç saatini beklemeye başladı.

Adana Demirspor, Ankaragücü'nün Tandoğan Tesisleri'nde teknik direktör Soner Tolungüç nezaretinde yapılan idmanla hazırlıklarını tamamladı. Teknik Direktör Tolungüç, çok önemli bir maça çıktıklarının belirterek, Adana'ya 3 puanla dönmek istediklerini söyledi. Zorlu bir karşılaşma olacağını aktaran Tolugüç, "Hafta boyu çok iyi hazırlandık. Buradan iyi bir sonuçla döneceğimizi umuyorum" diye konuştu.

Yarın Cebeci Stadında oynanacak karşılaşma saat 13.30'da başlayacak.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın