$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.236

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.236

Genel

Valiye getirdiği gülleri engelli rampasına takıldı

Diyarbakırlı engelli vatandaş Veysi Yıldırım, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü'nde Türkiye'deki akranlarına adeta tercüman oldu. Birçok kuru

03.12.2010 - 17:26
cihan_
Valiye getirdiği gülleri engelli rampasına takıldı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Diyarbakırlı engelli vatandaş Veysi Yıldırım, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü'nde Türkiye'deki akranlarına adeta tercüman oldu. Birçok kurumda olmayan engelli rampası bu özel günde valiyi ziyaret eden engellilere sıkıntı yaşattı. Tekerlekli sandalyeli Yıldırım, Diyarbakır Valisi Mustafa Toprak'a getirdiği gülleri, valilik binasının protokol girişinde engelli rampası olmadığı için ancak gazeteci ve polislerin yardımıyla ulaştırdı.

3 Aralık Dünya Engelliler Günü nedeniyle tüm ülkede olduğu gibi Diyarbakır'da da birtakım etkinlikler düzenlendi. Diyarbakır'da faaliyet gösteren Görme İşitme ve Bedensel Engelliler Derneği düzenlediği yürüyüşle seslerini duyurmaya çalıştı. Altınokta Körler Derneği şubesinde bir araya gelen engelliler, ellerinde taşıdıkları pankartlarla Diyarbakır Valiliği'ne kadar yürüdü. Anıt Parkı'na gelen engelliler burada Atatürk büstüne çelenk bıraktıktan sonra Vali Toprak'ı makamında ziyaret etti.

Engelliler arasında bulunan ve iki ayağı olmayan 20 yaşındaki Veysi Yıldırım güllerden oluşan bir buket çiçeği Vali Toprak'a vermek istedi. Fakat Yıldırım, valiliğin protokol girişinde engelli rampası olmadığı için elinde çiçekle beklemek zorunda kaldı. Yıldırım, "Burada basamak olduğundan dolayı sayın valimizi göremedim. Arabam çok ağır olduğu için kimse yardım etmedi. Kaldırımda hiç bizi düşünmüyorlar. Herkes kendi bildiğini yapıyor. Valilik'te bizim için bir şeyler yapsalar çok sevinirim. Gidemediğim için çok üzüldüm. " dedi.

Valilik Basın Bürosu görevlileri, gazeteciler ve görevli polisler tarafından Vali Mustafa Toprak'ın makamına giden Veysi Yıldırım'ın, sıkıntı çekerek getirdiği çiçeği Vali Toprak'a verdi. Diyarbakır Valisi Mustafa Toprak ise yaşanan mağduriyeti şöyle açıkladı: "Yoğun olarak bizim vatandaşlarımız arka kapıdan alınıyor. Ama her bir noktasında da işin doğrusu bunu yapmamız zaman içerisinde mümkün olmadı. Bunu vesile olarak kabul edelim. Bu bizim eksikliğimizdir. Valiliğimiz erişiminde birkaç girişi olduğu için belli noktalarda var ama her bir noktada olabilir mi onun çalışmasını yapalım. Arkadaşlar geldiğinde araçları ve arabaları ile birlikte arabaları olmasa bile kucakta çıkması bizim eksikliğimizdir. En kısa zamanda inşallah onu da onarırız."

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın