$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.806.918

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.806.918

Genel

Osmaniye'de küpesiz büyükbaş hayvan kalmayacak

Osmaniye Vali Yardımcısı Ali Çağlar, 13 Aralık 2010'a kadar küpesiz büyükbaş hayvan kalmayacağını söyledi.Hayvanların doğumundan itibar

03.12.2010 - 14:50
cihan_
Osmaniye'de küpesiz büyükbaş hayvan kalmayacak
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Osmaniye Vali Yardımcısı Ali Çağlar, 13 Aralık 2010'a kadar küpesiz büyükbaş hayvan kalmayacağını söyledi.

Hayvanların doğumundan itibaren 20 gün içinde küpelenerek kayıt altına alınmasının zorunlu hale getirildiğine dikkat çeken Çağlar bunu yapmayan hayvan yetiştiricilerine 500 TL para cezası uygulanacağını bildirildi.

Çağlar, "Büyükbaş hayvanlarını küpelemeyen ve kayıt altına aldırmayan yetiştiricilerin mağdur olmaması için işletmelerinde bulunan her yaş ve cinsteki büyükbaş hayvanların Veteriner Hizmetleri, Bitki Sağlığı, Gıda ve Yem Kanunu yürürlüğe girinceye kadar küpelenmesi ve Türkvet sistemine kaydedilmesi sağlanacaktır. Bu amaçla kanunun yürürlüğe gireceği 13 Aralık 2010'a kadar her yaştaki küpesiz tüm sığır cinsi hayvanların küpelenmesi ve Türkvet kaydının yapılması gerekmektedir." şeklinde konuştu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın