Muğla Engelliler Derneği Başkanı Emine Çakıroğlu ve Yönetim Kurulu üyeleri, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla Belediye Başkanı Osman Gürün'ü makamında ziyaret etti. Çakıroğlu, bugün açılacak dernek binasının yer tahsisi ve yapımındaki desteğinden dolayı Gürün'e teşekkür etti.
Başkan Gürün ise belediye olarak Kışla Parkı'nda bulunan 70 metrekarelik alanı dernek binası için tahsis ettiklerini, aynı zamanda elektrik ve su altyapısı, dolgu, çevre düzenlemesi, alüminyum pencere, sundurmalar ve oturaklarını yaptıklarını söyledi. Gürün, "Muğla Engeliler Derneği'ne, sosyal ve kültürel faaliyetlerini rahatça yapabilecekleri bir mekân kazandırdığımız için mutluyuz. Engelli vatandaşlarımıza verdiğimiz destekler devam edecektir." dedi.