Konya Valisi Aydın Nezih Doğan, bıçaklı saldırı sonucu yaralanan Beyşehir Belediye Başkanı İzzet Taşçı'yı Konya Numune Hastanesi'nde ziyaret ederek 'geçmiş olsun' dileğinde bulundu. Vali Doğan Başkan Taşçı'nın sağlık durumunun iyi olduğunu açıkladı.
Cuma namazı sonrası Yusuf B. isimli bir kişi tarafından iki yerinden bıçaklanan İzzet Taşçı'ya 'geçmiş olsun' ziyaretleri sürüyor. Konya Valisi Aydın Nezih Doğan, Başkan Taşçı'yı hastanede ziyaret etti. Bir süre başkan ile sohbet eden Vali Doğan çıkışta basın mesuplarının sorularını cevapladı.
Vali Doğan, "Belediye başkanımızın durumu gayet iyi. Zaten ilk müdahalesi ilçedeki hastanede yapılmıştı. Şüpheli, özel bir otobüs firmasında çalışıyor. Yapmakta olduğu işlerden memnun olmadığı anlaşılıyor. Zaman zaman ilçenin ileri gelenlerinden iş konusunda talepte bulunuyor. Başkan Bey de kendisine yardımcı olmuş. Asgari ücretli olduğu için işe başlamamış. Bu saldırıyı gerçekleştirmiş. Başkanımızın genel sağlık durumu iyi." dedi.