$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.795.200

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.795.200

Genel

Konya Valisi Doğan: Belediye başkanımızın durumu gayet iyi

Konya Valisi Aydın Nezih Doğan, bıçaklı saldırı sonucu yaralanan Beyşehir Belediye Başkanı İzzet Taşçı'yı Konya Numune Hastanesi'nde ziyar

03.12.2010 - 19:51
cihan_
Konya Valisi Doğan: Belediye başkanımızın durumu gayet iyi
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Konya Valisi Aydın Nezih Doğan, bıçaklı saldırı sonucu yaralanan Beyşehir Belediye Başkanı İzzet Taşçı'yı Konya Numune Hastanesi'nde ziyaret ederek 'geçmiş olsun' dileğinde bulundu. Vali Doğan Başkan Taşçı'nın sağlık durumunun iyi olduğunu açıkladı.

Cuma namazı sonrası Yusuf B. isimli bir kişi tarafından iki yerinden bıçaklanan İzzet Taşçı'ya 'geçmiş olsun' ziyaretleri sürüyor. Konya Valisi Aydın Nezih Doğan, Başkan Taşçı'yı hastanede ziyaret etti. Bir süre başkan ile sohbet eden Vali Doğan çıkışta basın mesuplarının sorularını cevapladı.

Vali Doğan, "Belediye başkanımızın durumu gayet iyi. Zaten ilk müdahalesi ilçedeki hastanede yapılmıştı. Şüpheli, özel bir otobüs firmasında çalışıyor. Yapmakta olduğu işlerden memnun olmadığı anlaşılıyor. Zaman zaman ilçenin ileri gelenlerinden iş konusunda talepte bulunuyor. Başkan Bey de kendisine yardımcı olmuş. Asgari ücretli olduğu için işe başlamamış. Bu saldırıyı gerçekleştirmiş. Başkanımızın genel sağlık durumu iyi." dedi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın