$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.796.544

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.796.544

Genel

Karnındaki 3 aylık ölü bebekle hastane hastane dolaştırıldı

Trabzon'da, 3 aylık hamile bir kadının karnında 1 ay önce öldüğü belirlenen bebekle hastane hastane dolaştırıldığı iddia edildi.Trabzon

03.12.2010 - 15:55
cihan_
Karnındaki 3 aylık ölü bebekle hastane hastane dolaştırıldı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Trabzon'da, 3 aylık hamile bir kadının karnında 1 ay önce öldüğü belirlenen bebekle hastane hastane dolaştırıldığı iddia edildi.

Trabzon'un Vakfıkebir ilçesinde yaşayan 1 çocuk sahibi Eyüp (28) ve Fatma Karkaç (24) çifti, üç ay önce ikinci bebeklerinin olacağı haberi üzerine büyük sevinç yaşadı. Ancak çift, dün anne Fatma Karkaç'ın rahatsızlanması üzerine gittikleri özel doktorda bebeklerinin anne karnında 1 ay önce öldüğünü öğrendi. Bu haberle sarsılan Karkaç çifti için asıl üzücü gelişmeler ise bundan sonra başladı.

Bebeklerinin öldüğünü öğrendikten sonra daha ileri tetkik için eşini Trabzon Kadın-Doğum ve Çocuk Hastanesi'ne getirdiğini belirten baba Eyüp Karkaç, "Dün eşim rahatsızlandı ve Vakfıkebir'de doktora götürdüm. Yapılan tedavi sonrasında doktor bebeğin 2 aylıkken öldüğünü söyledi. Biz de bunun üzerine Trabzon Kadın-Doğum ve Çocuk Hastanesi'ne geldik. Buradaki doktor da aynı teşhisi koydu ve bebeği burada alamayacaklarını, daha ileri bir tetkik için Tıp Fakültesi Farabi Hastanesi'ne gitmemize önerdi. Biz de oyaya gittik, ancak orada da 'neden sizi buraya gönderdiler' dediler ve tekrar Kadın-Doğum ve Çocuk Hastanesi'ne döndük. Bu kez de 'doktorlar gitti, uzman doktor yok yarın' gelin dediler. Biz de Vakfıkebir'e döndük." dedi.

Bu sabah eşini alıp tekrar Trabzon Kadın-Doğum ve Çocuk Hastanesi'ne getirdiğini ifade eden Karkaç, şöyle devam etti: "Bugün sabah tekrar muayene sırası aldım ama bu kez de doktor başka bir doktora bizi yönlendirdi. İkinci kez muayene sırası aldık ama bu kez de hasta çok olduğu için ancak öğleden sonra sıramın geleceği söylendi. Eşim rahatsızlığından acılar içinde kıvranıyor ama biz hastane önünde sıramızın gelmesini bekliyoruz."

Doktorların ceninde patlama veya kanama olması halinde annenin zehirlenme riski olduğunu söylediklerini hatırlatan Karkaç, "Eğer benim eşim için böyle bir risk varsa neden hastaneye yatırmıyorlar. Neden bizi hastane hastane dolaştırıp duruyorlar. İnsan hayatı bu kadar ucuz mu?" diye sordu.

Hastane önünde bir süre bekleyen Karkaç, çifti daha sonra özel bir hastaneye gitti.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın