$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.121

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.121

Genel

"Engellilerimiz için yapmamız gereken ne varsa yapacağız"

Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan, engellilerin de her insan gibi toplumun bir parçası olduğunu söyledi. 3 Aralık Özürlüler Günü seb

03.12.2010 - 14:24
cihan_
"Engellilerimiz için yapmamız gereken ne varsa yapacağız"
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan, engellilerin de her insan gibi toplumun bir parçası olduğunu söyledi.

3 Aralık Özürlüler Günü sebebiyle bir açıklama yapan Akdoğan, her zaman engelli vatandaşların yanlarında olduklarını belirtti. Akdoğan, "Bu anlamda Niğde'nin geride olduğu noktaları ortadan kaldırarak ileriye doğru taşımak gerektiğini düşünüyoruz. Engellilerimiz de toplumun bir parçası, bizler de yarın özürlü olmaya adayız, onun için bu noktada mesafe kaydedip özürlülerimize daha iyi imkanlar sunacağız." dedi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın