Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan, engellilerin de her insan gibi toplumun bir parçası olduğunu söyledi.
3 Aralık Özürlüler Günü sebebiyle bir açıklama yapan Akdoğan, her zaman engelli vatandaşların yanlarında olduklarını belirtti. Akdoğan, "Bu anlamda Niğde'nin geride olduğu noktaları ortadan kaldırarak ileriye doğru taşımak gerektiğini düşünüyoruz. Engellilerimiz de toplumun bir parçası, bizler de yarın özürlü olmaya adayız, onun için bu noktada mesafe kaydedip özürlülerimize daha iyi imkanlar sunacağız." dedi.