$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.804.433

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.804.433

Genel

Baz istasyonu kurulan mahalleli eylem yaptı

İzmir'in Balçova ilçesi Onur Mahallesi'ne bir GSM şirketi tarafından baz istasyonu kurulduğunu öğrenen mahalle sakinleri duruma tepki göst

03.12.2010 - 01:11
cihan_
Baz istasyonu kurulan mahalleli eylem yaptı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

İzmir'in Balçova ilçesi Onur Mahallesi'ne bir GSM şirketi tarafından baz istasyonu kurulduğunu öğrenen mahalle sakinleri duruma tepki göstermek için eylem yaptı.

Olay, gece saat 22.30 sıralarında Onur Mahallesi Sakarya Caddesi'nde yaşandı. Bir GSM firması geçen yıl üç katlı Türk Parlementerler Birliği Konuk Evi'nin çatısına anten yerleştirip baz istasyonu açmak istedi. Mahalle sakinlerinin şikayeti üzerine baz istasyonunu faaliyete geçiremeyen GSM firması, antenin bağlantılarını yapmayıp, baz istasyonunu aktif hale getirmeden çalışmalarını durdurdu.

Mahalleden ayrılan GSM firması yetkilileri iddialara göre, yaklaşık bir yıl sonra binanın çatısına Şömine Bacası yaptırıp yaklaşık bir hafta önce de bacanın içerisine baz istasyonunun antenini yerleştirdi. Firma yetkilileri, güç kaynağını da aktif hale getirerek istasyonu çalışır hale getirdi. Durumu fark ederek imza toplayan mahalle sakinleri, baz istasyonunun biran önce kaldırılmasını istediklerini dile getirerek duruma tepki gösterdi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın