Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Askeri Yüksek İdaresi Mahkemesi'nin üç generalle ilgili kararın kendilerinin de beklentisi olduğunu söyledi.
Başbakan Erdoğan: Karar beklentimizdi
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Askeri Yüksek İdaresi Mahkemesi'nin üç generalle ilgili kararın kendilerinin de beklentisi olduğunu söyledi
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?