$

Dolar

46,6234

Euro

53,1263

£

Sterlin

61,6079

Frank

57,5946

Gram Altın

6.099,9300

Bitcoin

2.781.135

$

Dolar

46,6234

Euro

53,1263

£

Sterlin

61,6079

Frank

57,5946

Gram Altın

6.099,9300

Bitcoin

2.781.135

Genel

Limanda kömür boşaltımı sırasında oluşan tozlar, sisleme ile önlenecek

Giresun Çevre ve Orman Müdürü Ali Hıdır, Giresun Limanı'nda kömür boşaltımı sırasında ortaya çıkan tozların, kurulan sisleme sistemi sayes

02.12.2010 - 13:39
cihan_
Limanda kömür boşaltımı sırasında oluşan tozlar, sisleme ile önlenecek
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Giresun Çevre ve Orman Müdürü Ali Hıdır, Giresun Limanı'nda kömür boşaltımı sırasında ortaya çıkan tozların, kurulan sisleme sistemi sayesinde çevreye zarar vermesinin önüne geçildiğini belirtti.

Ali Hıdır, yaptığı yazılı açıklamada Giresun Limanı'nda gemilerden kömür boşaltımı sırasında çevreye tozların dağıldığını, bu durumun da limanın bulunduğu mahalle sakinlerinin şikayetlerine neden olduğunu ifade etti. Hıdır, gittikçe problem oluşturan tozlara karşı alınan önlemlerle sıkıntının ortadan kaldırıldığına dikkat çekti.

Hıdır, "Bir aylık çalışma neticesinde Çakıroğlu Liman İşletmesi tarafından Türkiye'de bir kaç ilde bulunan pluverizeli (sisleme) toz indirme sistemi Giresun Limanı'na da kurulmuş ve çalışmaya başlamıştır. Bu sistem sayesinde gemilerden kömür boşaltımı yapılırken büyük ölçüde kömür tozunun önlenmesi beklenmekte olup, yapılan denemeden olumlu neticeler alınmıştır. Özellikle Kale Mahallesi sakinlerinin rahatsızlıklarının bundan sonra yaşanmayacağını umuyoruz." dedi.

Hıdır ayrıca, alınan tedbirlere rağmen oluşabilecek olumsuzlukların ortaya çıkması durumunda vatandaşların Çevre ve Orman İl Müdürlüğü'ne müracaat etmeleri halinde, durumun yerinde incelenip gerekli yaptırımların uygulanacağını vurguladı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın