$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.811.184

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.811.184

Genel

Kilis, 2011'de doğalgazla ısınacak

Kilis Beşevler semtindeki Doğan Güreş Paşa Mahallesi, Albay İbrahim Karaoğlanoğlu Mahallesi ve Yaşar Aktürk Mahallesi'nde doğalgaz alt yap

02.12.2010 - 18:15
cihan_
Kilis, 2011'de doğalgazla ısınacak
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Kilis Beşevler semtindeki Doğan Güreş Paşa Mahallesi, Albay İbrahim Karaoğlanoğlu Mahallesi ve Yaşar Aktürk Mahallesi'nde doğalgaz alt yapısı için kazı çalışmaları başladı. Doğalgaz çalışmalarıyla ilgili açıklama yapan Kilis Belediye Başkanı Abdi Bulut, "İlk etapta 2010 yılı içerisinde 13 kilometrelik doğalgaz dağıtım hattı döşenecek." dedi.

Doğalgaz kazı çalışmalarının Beşevler semtinde Doğan Güreş Paşa Mahallesi, Albay İbrahim Karaoğlanoğlu Mahallesi ve Yaşar Aktürk Mahalleleri'nde başlayacağını belirten Bulut, "Firma kazı yaptığı cadde ve sokaklarda hem trafik güvenliğini hemde vatandaşların toz toprak içinde kalmaması için gerekli titizliği gösteriyor. Böylece vatandaşlarımızın mağdur olmaması için gerekli hassasiyeti gösteriyorlar. 2011 yılında da devam edecek olan doğal gaz hat döşeme çalışmalarının tamamlanmasıyla en büyük hayallerimizden biri daha gerçekleşmiş olacak. İnşallah doğal gaz 2011 yılında evlerde kullanılmaya başlanacaktır." şeklinde konuştu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın