$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.802.987

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.802.987

Genel

Isparta'da toprağa saygı yürüyüşü yapıldı

Türkiye Erozyonla Mücadele ve Ağaçlandırma (TEMA) Vakfı Isparta İl Temsilciliği tarafından 'Toprağa Saygı Yürüyüşü' düzenlendi.

02.12.2010 - 16:52
cihan_
Isparta'da toprağa saygı yürüyüşü yapıldı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Türkiye Erozyonla Mücadele ve Ağaçlandırma (TEMA) Vakfı Isparta İl Temsilciliği tarafından 'Toprağa Saygı Yürüyüşü' düzenlendi.

Erozyonla Mücadele Haftası kapsamında düzenlenen yürüyüş Hükümet Meydanı'ndan başladı. TEMA gönüllülerinin katıldığı yürüyüş, IYAŞ önünde son buldu. Öğrenciler tarafından hafta dolayısıyla hazırlanan erozyona dikkat çekilen ifadelerin yer aldığı pankartların taşındığı sessiz yürüyüş, vatandaşlar tarafından da ilgiyle izlendi.

TEMA Isparta Temsilcisi Prof. Dr. Recep Çetin, toprakların sahipsiz olmadığını belirterek, "Ülke topraklarımızın yüzde 80'inden fazlası erozyon tehdidi altında. Her saniye 16 ton, her yıl 500 milyon ton verimli tarım toprağımızı erozyonla kaybediyoruz. Topraklarımız sahipsiz olmadığı gibi erozyon da kaderimiz değil." dedi.

TEMA'nın 18 yıl önce erozyon tehdidine dikkat çekmek için çalışmalara başladığını belirten Çetin, "İstiyoruz ki, verimli tarım topraklarımız hep üretken kalsın, bizleri, çocuklarımızı, onların çocuklarını nesiller boyu beslesin, insanımız da bu toprakları koruyarak, doğru kullanarak hep burada, refah ve mutluluk içerisinde yaşasın." diye konuştu.

Toprağa Saygı yürüyüşüne Vali Yardımcısı İzzet Ercan, İl Genel Meclisi Başkanı Kadir Dal, Çevre ve Orman Müdürü Tayfun Büyükküpçü ve Tarım İl Müdürü Sıddık İpek'te katıldı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın