$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.788.566

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.788.566

Genel

Güneysınır Belediye Başkanı Demir: Artık yol ve su sıkıntısı çekmeyeceğiz

Konya'nın Güneysınır Belediyesi, ilçenin yol ve su sıkıntısını gidermeye çalışıyor. Güneysınır ilçesinden geçen ve ilçe ekonomisine büyük

02.12.2010 - 16:20
cihan_
Güneysınır Belediye Başkanı Demir: Artık yol ve su sıkıntısı çekmeyeceğiz
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Konya'nın Güneysınır Belediyesi, ilçenin yol ve su sıkıntısını gidermeye çalışıyor. Güneysınır ilçesinden geçen ve ilçe ekonomisine büyük katkı sağlayan Güneybağ Mahallesi ile Emirhan Mahallesi arasındaki 7 kilometrelik yolun dar ve bozuk olmasından dolayı sıkıntı çektiklerini söyleyen Belediye Başkanı Ahmet Demir, "Antalya-Alanya-Bozkır-Hadim ve Taşkent istikameti ile Karaman-Mersin istikameti arasındaki mesafeyi kısalttığı için dar yolun genişletilmesi için stabilize dolgu çalışması yaparak asfaltlanmasını sağladık ve sürücülere rahat bir nefes aldırdık." dedi.

Başkan Demir; ilçenin su sıkıntısı çektiğini belirterek sondaj çalışmalarına hız verdiğini de söyledi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın