Antalya Milli Eğitim Müdürü Osman Nuri Gülay, engellililiğin sadece bu sıkıntıyla yaşamak zorunda olanların değil, herkesin meselesi olduğunu söyledi. 3 Aralık Dünya Engelliler Günü'yle ilgili bir mesaj yayımlayan Gülay, "Toplumumuzun değerli birer üyesi olan engelli öğrencilerimize ve vatandaşlarımıza 3 Aralık Dünya Engelliler Günü'nde huzurlu, sağlıklı ve daha mutlu bir yaşam diliyorum." dedi.
Engelli vatandaşların sorunlarına çözüm bulmak insanlık görevimizdir diyen Gülay, sözlerini şöyle sürdürdü: "Amacımız onların başkalarına gereksinim duymadan yaşamını sürdüren, kendine yeten, üretken bireyler haline gelmesidir. Engelli vatandaşlarımızın karşılaştıkları sorunlar konusunda toplumumuzun gereken hassasiyeti göstereceğine inancım sonsuzdur."